اخبار داغ

معاون آموزشی آموزش و پرورش طارم:

برنامه نوروز من جایگزین پیک های نوروزی در ایام تعطیلات می‌شود

برنامه نوروز من جایگزین پیک های نوروزی در ایام تعطیلات می‌شود
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: در تعطیلات نوروزی برنامه نوروز من جایگزین پیک های نوروزی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، اولین کارگاه آموزشی مجازی با موضوع تبیین (برنامه نوروز من) با حضور جمعی از کارشناسان استانی و شهرستانی، راهبران آموزشی و ۲۲ نفر از مدیران مستقل مدارس ابتدایی شهرستان طارم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

علی نظری معاون آموزشی آموزش و پرورش طارم در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: عدم توزیع پیک نوروزی در سطح استان، اجرایی نمودن برنامه نوروز من از مأموریت اصلی حوزه ابتدایی در راستای فراهم نمودن زمینه لازم جهت بروز استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان است.

,

وی بیان کرد: امیدواریم همه مدیران و راهبران پس از استماع نکات مطروحه در کارگاه، ماحصل کارگاه را در شورای دبیران و جلسه انجمن اولیا و مربیان مطرح نموده و در اختیار همکاران زیرمجموعه و دانش آموزان و اولیا قرار دهند.

,

 گفتنی است تا دانش آموزان با رغبت، لذت و با استفاده از تراوشات فکری و با در نظر گرفتن دو مقوله مهم “تعلیم و تربیت ” ضمن لذت بردن از تعطیلات نوروزی، با استفاده ار توانایی های فردی و به صورت آگاهانه از تعطیلات خود بهره لازم را ببرند.

,

در ادامه کارگاه برنامه نوروز من، بیات معاون آموزش ابتدایی استان، واکف رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی و سربی مسئول هماهنگی راهبران آموزشی و عضو کارگروه تخصصی نوروز من، فراینداجرای برنامه را تبیین نموده و به سئوالات مطروحه از سوی همکاران پاسخ دادند.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه