اخبار داغ

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره:

پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است

پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره گفت: مهم ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی ولایت مداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمداله مرادی در گفت و گو با نبض سحر ضمن عرض تسلیت به مناسبت  ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مطالعه و تحقیق  در زندگانی حضرت فاطمه(س) است که هر چه بیشتر با اخلاق و سیره این بانوی بزرگوار به ویژه جوانان و نوجوانان آشنا پیدا کنند و با پند گرفتن از سیره این بانوی والای مقام سرلوحه و اسوه خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر,

وی با اشاره به مهم ترین پیام حضرت زهرا (س) برای جامعه اسلامی که ولایت مداری است ، تاکید کرد:  در مجالس متعلق به حضرت صدیقه (س)، چون موضوع دفاع دخت پیامبر اکرم (ص) از ولایت مطرح است می‌توان معرفت افزایی کرد تا مردم بدانند ولایت محور است و حضرت صدیقه (س) فدایی ولایت هستند.

,

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرمدره با اشاره به سوالاتی که در این ایام در خصوص فاطمیه اول و دوم  پرسیده می شود گفت: درباره شهادت حضرت فاطمه(س) که ۷۵ روز بعد از رحلت صحیح است یا ۹۵؟ رهبر معظم انقلاب  پاسخ واقعا حکیمانه ای دادند و فرمودند: برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند.

,

مرادی در ادامه با اشاره به برنامه های شورای هیئات مذهبی شهرستان گفت: در ایام فاطمیه ، هیئات مذهبی با فضاسازی تبلیغی و نصب پلاکارد، بنر، تراکت های تبلیغی و پرچم های مزین به نام حضرت زهرا(س) فضای شهر را فاطمی کرده اند .

,

وی به برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: مراسمات ویژه ایام فاطمیه در شهرستان خرمدره  در هیئت ها و مساجد شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین برنامه عزاداری هم از امشب به مدت سه شب در مسجد رسول الله(ص) برگزار خواهد شد.

,

وی به تجمع عزاداران فاطمیون  در روز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) تجمع عزاداران فاطمیون در ساعت ۱۰ونیم صبح در مقابل مسجد رسول الله(ص) برگزار می شود و همچنین دسته عزاداری ویژه خواهران   در ساعت ۱۵ همان روز از مسجد رسول الله به سمت مسجد فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه