اخبار داغ

فرماندار بندرگز :

نان مصرفی باید با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مردم برسد

نان مصرفی باید با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مردم برسد
فرماندار شهرستان بندرگز گفت : نان مصرفی باید با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مردم برسد و نظارت بر تولید نان توسط دستگاه های متولی با جدیت دنبال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کناره ، حسین احمدی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز اظهار داشت : انجام بازرسی از نانوایی ها و کارخانجات تولید آرد ضروری است و در صورت سهل انگاری احتمالی از سوی متولیان تولید نان ، برخورد جدی با آنان صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , کناره ,

وی افزود : در صورت مشاهده تخلف احتمالی در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مرتبط با سلامت و امنیت غذایی مردم ، دستگاههای متولی باید پاسخگو باشند.فرماندار بندرگز گفت : کیفیت نان در شهرستان بهبود یافته و این امر رضایت شهروندان را نیز به همراه داشته است.احمدی ادامه داد : با افزایش بازرسی ها ، تخلفات در حوزه آرد و نان بطور چشمگیری کاهش یافته است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۳۰ مورد گشت مشترک و ۱۵۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی ها و کارخانه های آرد شهرستان صورت گرفته که ۲۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

,

احمدی ، ارزش ریالی این تعداد پرونده را ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود : این پرونده ها به تعزیرات حکومتی معرفی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.وی اظهارکرد : مصوبه هایی که در این کارگروه اتخاذ می شود نباید معطل بماند و تاحصول نتیجه پیگیری شود.

,

این مقام مسوول اضافه کرد : دستگاه های مربوطه مکلفند براساس قانون بر عرضه کنندگان موادغذایی دقت و نظارت بیشتر و جدی تری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه