اخبار داغ

جشنواره «زن زندگیست» در مشهد برگزار می‌شود

جشنواره «زن زندگیست» در مشهد برگزار می‌شود
معاون هماهنگی امور فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره «زن زندگیست» در جهت تکریم مقام بانوان در مشهد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عرب‌پور در گفت و گو با مشهد پیام، با اعلام خبر برگزاری جشنواره «زن زندگیست» در مشهد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره اصلاح دیدگاه زنان نسبت به جایگاه خود در خانواده و جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اصلاح دیدگاه مردان نسبت به مقام والای زن در جامعه، ایجاد شور و نشاط در زنان شهر با استفاده از هنر و خلاقیت، به مشارکت خواستن نگاه روشن صاحبان هنر و دانایی در بازیابی مقام بلند زن و نیز شناسایی و معرفی زنان برتر تاثیرگذار در جامعه و خانواده از دیگر اهداف این جشنواره است.

,

 

,

معاون هماهنگی امور فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به نقش کلیدی مادران در فرهنگ سازی، نظام تربیتی- حقوقی اسلام و جایگاه ویژه زن در جامعه، به مناسبت فرا رسیدن هفته زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)، جشنواره «زن زندگیست» برگزار می‌شود.

,

 

,

عرب‌پور، دامنه کاربرد این برنامه را مناطق 13 گانه شهرداری مشهد، فرهنگسراها، مراکز فرهنگی و سمن‌ها و مؤسسات دولتی فعال در حوزه زنان و خانواده عنوان کرد و افزود: جشنواره «زن زندگیست» در سه قالب مسابقه عکس و متن، خاطره‌نویسی، متن و مکث برگزار می‌شود.

, عرب‌پور، دامنه کاربرد این برنامه را مناطق 13 گانه شهرداری مشهد، فرهنگسراها، مراکز فرهنگی و سمن‌ها و مؤسسات دولتی فعال در حوزه زنان و خانواده عنوان کرد و افزود: جشنواره «زن زندگیست» در سه قالب مسابقه عکس و متن، خاطره‌نویسی، متن و مکث برگزار می‌شود, .,

 

,

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری نیز تحت عنوان «بانوی شهر من» با رویکرد تقدیر و معرفی بانوان موفق زندگی در این جشنواره برگزار خواهد شد.

, وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری نیز تحت عنوان «بانوی شهر من» با رویکرد تقدیر و معرفی بانوان موفق زندگی در این جشنواره برگزار خواهد شد,


معاون هماهنگی امور فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، گفت: پس از داوری در هر بخش این جشنواره سه گروه هشت نفره برگزیده و نیز از 18 بانوی موفق از محلات و مناطق شهر مشهد شناسایی و تقدیر به عمل خواهد آمد.

,
, معاون هماهنگی امور فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، گفت: پس از داوری در هر بخش این جشنواره سه گروه هشت نفره برگزیده و نیز از 18 بانوی موفق از محلات و مناطق شهر مشهد شناسایی و تقدیر به عمل خواهد آمد.,

 

,

عرب‌پور خاطرنشان کرد: پس از معرفی افراد برگزیده، نمایشگاه عکسی از آثار برتر برپا شده و علاوه بر مکتوب کردن خاطره‌ها در قالب کتاب در حوزه متن ادبی نیز ورود جدی در شبکه‌های اجتماعی خواهیم داشت.

, عرب‌پور خاطرنشان کرد: پس از معرفی افراد برگزیده، نمایشگاه عکسی از آثار برتر برپا شده و علاوه بر مکتوب کردن خاطره‌ها در قالب کتاب در حوزه متن ادبی نیز ورود جدی در شبکه‌های اجتماعی خواهیم داشت, .,


شایان‌ذکر است؛ جشنواره «زن زندگیست» به همت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از 26 بهمن تا 16 اسفند برگزار و آثار تا 18 اسفندماه داوری خواهند شد، اختتامیه این جشنواره نیز هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به فرهنگسراها از شرایط حضور در جشنواره مطلع شوند.

,
, شایان‌ذکر است؛ جشنواره «زن زندگیست» به همت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از 26 بهمن تا 16 اسفند برگزار و آثار تا 18 اسفندماه داوری خواهند شد، اختتامیه این جشنواره نیز هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن برگزار خواهد شد, ؛ , علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به فرهنگسراها از شرایط حضور در جشنواره مطلع شوند, .,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه