اخبار داغ

دبیر کمیسیون آموزش مجلس:

عدم پرداخت حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است/کوتاهی دولت، در پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی

عدم پرداخت حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است/کوتاهی دولت، در پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت نشدن حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است، بیان کرد: دولت که دم از حقوق شهروندی می زند این موضوع را در دستور کار قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان در خصوص معوقات معلمان حق التدریسی گفت: معلمان حق التدریس از چندین ماه و حتی برخی از آنها بیش از یک‌سال حقوق معوق دارند، ولی دولت مطالبات آنها را پرداخت نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار , پیام دلیجان,  در خصوص معوقات معلمان حق التدریسی گفت: معلمان حق التدریس از چندین ماه و حتی برخی از آنها بیش از یک‌سال حقوق معوق دارند، ولی دولت مطالبات آنها را پرداخت نکرده است.,

سلیمی اظهار کرد: علیرغم اینکه پیگیری های فراوانی را در جهت پرداخت حقوق این افراد با دولت داشته ایم، هنوز پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده‌ایم.

,

عملیاتی نشدن وعده‌های مسئولان درخصوص حقوق معلمان حق‌التدریسی

, عملیاتی نشدن وعده‌های مسئولان درخصوص حقوق معلمان حق‌التدریسی, عملیاتی نشدن وعده‌های مسئولان درخصوص حقوق معلمان حق‌التدریسی,

وی ادامه داد: در جلسات مکرری که با مسئولان دولتی و وزارت آموزش و پرورش، برای پیگیری این مسئله داشته ایم، وعده های مختلفی داده شد که هر کدام‌شان به بهانه های متعدد تاکنون عملیاتی نشده است.

,

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آموزه های دینی بایستی حقوق کارگر را پیش از خشک شدن عرق جبینش پرداخت کنیم ولی متاسفانه دولت در خصوص پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی کوتاهی کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه پرداخت نشدن حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است، بیان کرد: دولت که دم از حقوق شهروندی می زند این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

,

عدم پرداخت حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است

, عدم پرداخت حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است, عدم پرداخت حقوق معلمان نقض آشکار حقوق شهروندی است,

وی با بیان اینکه دولت درباره موضوع حقوق شهروندی برخورد گزینشی دارد، اضافه کرد: موضوع حقوق شهروندی هر کجا برای دولت منفعت سیاسی دارد، مطرح می‌شود و هر جا که کم کاری کند این مهم را به فراموشی می‌سپارد.

,

سلیمی با اشاره به ایام پایانی سال و هزینه های بالای خانوارها اظهار کرد: معلمان حق‌التدریسی هیچ منبع درآمد دیگری ندارند و حتی همین حقوق دریافتی کفاف مخارج روزانه را هم نمی‌دهد، در حال حاضر هم که ایام پایانی سال را در پیش رو داریم، دولت بایستی برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی این افراد نسبت به پرداخت حقوق و معوقات آنان هر چه سریع‌تر اقدام کند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع را به جد پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تقاضاداریم تا حقوق این معلمان را هر چه زودتر پرداخت کنند تا معلمان ایام پایانی سال را بدون دغدغه سپری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه