اخبار داغ

فرماندار قزوین خبر داد

پرداخت ۳ماه از حقوق معوقه کارگران کارخانه شیشه قزوین تا پایان سال

پرداخت ۳ماه از حقوق معوقه کارگران کارخانه شیشه قزوین تا پایان سال
فرماندار قزوین گفت: مدیریت کارخانه شیشه قزوین اعلام کرد که از 4 ماه حقوق معوقه کارگران این کارخانه 3ماه و همچنین عیدی را تا پایان سال پرداخت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی فرماندار قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به مشکلات کارگری در استان اظهار کرد: مشکلات واحدهای صنعتی استان قزوین دلایل متعددی دارد که بخشی مربوط به نقدینگی و سرمایه در گردش و بخش دیگر به موضوع تحریم‌های قبل از برجام برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بخش دیگری از مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به اختلافات بین سهامداران است که موجب تعطیلی و بیکاری کارگران شده و بعضی واحدهای دیگر هم حقوق‌های عقب افتاده دارند.

,

فرماندار قزوین در خصوص وضعیت کارخانه شیشه قزوین تشریح کرد: در روزهای اخیر برای پیگیری مشکلات کارگران کارخانه شیشه، به مدیران این کارخانه نامه‌ نگاری کردیم تا اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

,

این مسئول ادامه داد: مدیریت کارخانه شیشه قزوین اعلام کرد که  از ۴ ماه حقوق معوقه کارگران این کارخانه ۳ماه و همچنین عیدی را تا پایان سال پرداخت خواهند کرد.

,

موسوی در پایان افزود: تمامی مشکلات کارگران حل شدنی است و مسئولین استان وضعیت همه واحدهای صنعتی را رصد می‌کنند و در پی رفع موانع هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه