اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج علمی کشور:

دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها ادعا دارد نه عمل

دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها ادعا دارد نه عمل
مسئول سازمان بسیج علمی کشور گفت: متاسفانه دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های کلان، ادعاهای بزرگی مطرح می‌کند؛ اما هنگام عمل و انجام کار حرکت به درد بخوری انجام نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قدیانی در گفتگو با صبح توس؛ با اشاره به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در سال جاری و نقش دولت در پیشبرد آرمان های اقتصادی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: علی رغم تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری در مسئله اقتصاد مقاومتی و وابستگی معیشت و زندگی مردم به این امر بسیاری از شاخصه های کشور دلالتی بر موفقیت در این زمینه ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: مخترعین و مبتکرین یکی از مهمترین و موثرترین افراد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و باید سرمایه های داخلی کشور توسط نهادهای دولتی و خصوصی در اختیار این محققان قرار بگیرد.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج علمی کشور با اشاره به نوع اثرگذاری محققین و مخترعین در مقوله اقتصاد مقاومتی، گفت: محققین و مبتکرین در بلند مدت اثرات بسیار زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارند، اثر ابتکارات و اختراعات را نباید به صورت کوتاه مدت بررسی کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: در کوتاه مدت باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم که ما متاسفانه این ظرفیت را مورد غفلت قرار می دهیم؛ اما در بلند مدت این است که ما باید مشکلات را به این نخبگان بدهیم تا برای آن ها راهکار بیابند.

,

 

,

قدیانی بیان کرد: چنانچه مشکلات به دست نخبگان و با راهکار آن ها حل شود نتیجه آن کیفیت بالاتر و پویایی بیشتر در زمینه رشد تعالی می شود.

,

 

,

وی با اشاره به نقش دولت و عملکرد آن در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق معیشت مردم، تاکید کرد: متاسفانه دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی در زمینه های کلان ادعاهای بزرگی می کند؛ اما هنگام عمل و انجام کار حرکت به درد بخوری انجام نمی دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه