اخبار داغ

بیش از ۴۵ میلیارد ریال خدمات کمیته امداد زرقان به مددجویان

بیش از ۴۵ میلیارد ریال خدمات کمیته امداد زرقان به مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس در دیدار با بخشدار زرقان به ارائه آمارهای مساعدت های کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد دربخش زرقان پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛ این دیدار به درخواست ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان و پیگیری کاظمی ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش زرقان به منظور بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار شد.

ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان در این دیدار ضمن بیان بررسی های میدانی و تحقیقی در خصوص وضعیت مددجویان تحت پوشش این نهاد در بخش زرقان گفت:ایجاد در آمد پایدار برای مددجویان با فراهم سازی زمینه های اشتغال والبته با نظارت دقیق قطعا در معیشت همیشگی مددجویان کارساز خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز, زرقان ما, زرقان ما, ؛,
,
,

وی با تقدیر از زحمات کمیته امداد امام(ره)در زرقان افزود:خشکسالی های اخیر در این منطقه که یکی از قطب های کشاورزی استان بوده باعث شده تا مردم متحمل مشکلات فراوانی گردند لذا از مقام محترم در این خصوص میخواهم توجه بیشتری را معطوف به بخش زرقان نماید تا قشر آسیب پذیر این بخش با کارآفرینی باعث رونق اقتصادی دوباره در منطقه شوند.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس به ارائه آمارهای مساعدت های کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد که بیش از ۴۵ میلیارد ریال بوده است که به همت رئیس و کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)بخش زرقان تا کنون انجام شده است،پرداخت.

,
,
,

, ,

 

,

با مذاکرات صورت گرفته توسط بخشدار زرقان با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس مقرر شد تا در سال ۱۳۹۷ مساعدت های بیشتری خصوصا در بحث اشتغال در بخش زرقان  صورت گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه