اخبار داغ

به‌رغم تکذیب خبر استعفا؛

مجید غلامی‌جلیسه از خانه کتاب رفت

مجید غلامی‌جلیسه از خانه کتاب رفت
معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با استعفای مجید غلامی جلیسه از سمت مدیرعاملی خانه کتاب موافقت کرد. مراسم تکریم جلیسه فردا صبح در محل این موسسه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که مجید غلامی جلیسه اواخر دیماه امسال در گفتگویی با مهر، شایعه استعفای خود را قویاً رد کرده بود، اما امروز خبر پذیرش استعفای او از سوی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، به صورت رسمی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرده، نوشته است: «در پی استعفای مدیرعامل خانه کتاب و موافقت معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تکریم مجید غلامی جلیسه و سرپرست موقت خانه کتاب صبح روز یکشنبه ۸ صبح در خانه کتاب برگزار می‌شود.

,

بر اساس این گزارش، مجید غلامی جلیسه از فروردین سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون پژوهی فعالیت رسمی خود در خانه کتاب را آغاز کرد و از اسفند همان سال به سمت مدیرعاملی خانه کتاب انتخاب شد.

,

محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص استعفای وی اظهار کرد: آقای جلیسه قصد داشت در پایان دولت یازدهم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدا شود اما با توجه به تغییر و تحولات ترجیح داد تا پایان برگزاری کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ما را همراهی کند و متاسفانه بیشتر از این نتوانستیم همراهی ایشان را در معاونت فرهنگی داشته باشیم».

,

یادآوری می‌شود اواخر دیماه امسال بود که شایعه استعفای جلیسه از مدیریت خانه کتاب بر سر زبان‌ها افتاد اما وی همان زمان در گفتگویی با مهر، این موضوع را قویا تکذیب کرده بود. وی در عین حال در جمله‌ای کنایه‌ای خطاب به افرادی که او شایعه‌سازان نامید، گفته بود: «بهتر بود در آستانه برگزاری جایزه کتاب سال این کار را نمی‌کردند!»

,

جلیسه در همان اظهارات، برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه وی چندان تمایلی به همکاری با تیم جدید معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد ندارد را رد کرده و محسن جوادی (معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد) را «فردی فوق‌العاده اخلاقی و علمی» توصیف کرده بود که وی «هیچگونه مشکلی برای همکاری با او» نداشته و ندارد.

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه