اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان:

پیش‌بینی 22 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی/آموزش روستاییان توسط دهیاران انجام می‌شود

پیش‌بینی 22 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی/آموزش روستاییان توسط دهیاران انجام می‌شود
فرماندار شهرستان زنجان از پیش‌بینی 22 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با موج رسا، با اشاره به طرح ایجاد اشتعال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اظهار کرد: در گام نخست 22 میلیارد تومان برای شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه بخشداران مکلف شدند تا جلسات هماهنگی با جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها که امکان استفاده از طرحها وجود دارد را انجام دهند، ابراز کرد: براساس دستورالعملی که آمده هر یک از دستگاه‌ها وظیفه دارند جلسات مختلفی در خصوص طرحهایی که مربوط به دامپروری، طیور، پرورش ماهی، صنایع دستی، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری و غیره  تشکیل دهند.

,

فرماندار شهرستان زنجان بیان کرد: دهیاران را مکلف کرده‌ایم تا هم به مردم آموزش دهند و هم پیگیر این باشند تا طرحهای مزیت‌دار هر منطقه از جمله وجود برخی زیرساختها و دیگر مزیت‌ها همچون گیاهان دارویی، گلخانه‌ای، جاذبه‌های گردشگری و غیره  را شناسایی کرده و مردم را برای فعالیت در این حوزه‌ها تشویق کنند.

,

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی جلسات مختلفی برای آموزش افراد در محیط های روستایی انجام داده است،خاطرنشان کرد: جلسات کمیته اشتغال شهرستان نیز به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

,

عسگری با بیان اینکه جلسات مستمری در این خصوص در فرمانداری زنجان برگزار می‌شود، گفت: ارتباط و هماهنگی با بانکها نیز انجام شده و منتظریم تا به محض پایان ثبت نام کمیته فنی را تشکیل دهیم.

,

وی تصریح کرد: کمیته فنی طرحهای مشمول را شناسایی خواهد کرد تا ما آنها را به بانکها برای پرداخت تسهیلات اعلام کنیم و در مرحله بانکی نیز تا مرحله آخر همراهی لازم را انجام خواهیم داد.

,

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: موضوع اشتغال جوانان در محیط های روستایی یکی از اولویت‌های اساسی ما بوده و به طور یقین از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده خواهیم کرد تا حداکثر زمینه‌ها را برای این امرفراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه