اخبار داغ

معاون اداری سیاسی استاندار:

برای حفظ پیوند و رابطه مردم با نظام باید تلاش کرد

برای حفظ پیوند و رابطه مردم با نظام  باید تلاش کرد
مراسم تودیع و معارفه بخشدار گوگان با حضور دکتر استاد رحیمی معاون اداری سیاسی استاندار فرماندار مسئولان ادارات اعضا ی شورا های شهر وروستا بخش گوگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان ،  در این مراسم که صبح امروز از ساعت 10 در بخشداری گوگان برگزار شد استاد رحیمی معاون اداری سیاسی استاندار گفت:مردم از مسئولان انتظار  ویژه ای داشته و کوتاهی مسولان  در حل مشکلات مردم  خیانت به انقلاب  و خون شهدا است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, توفارقان,

معاون اداری سیاسی استاندار افزود :  سرمایه اجتماعی  و پیوند ورابطه مردم و نظام  باید حفظ  شود ودر غیر این صورت باعث ازبین رفتن سرمایه‌های  نظام اسلامی خواهد شد.

,

وی با تاکید بر روشهای فرهنگی دشمن برای ضربه زدن به نظام گفت: دشمن  با روشهای فرهنگی در فکر ضربه  به نظام  است وباید با رعایت  قوانین اداری ونطم انضباط  در خدمات دهی به مردم از نظام جمهوری اسلامی  دفاع کنیم.

,

فرماندار آذرشهر نیزدر این مراسم گفت : شهرستان آذرشهر  بالای 3میلیارد  جدب نموده وامار بیکاری 7درصد  بوده که در تلاشیم به 5درصد برسانیم  .

,

وی در ادامه افزود :یکی از ویژگی‌های  مردم گوگان  پیش قدم بودن در  اجرای طرحهای  عمومی است .

,

در این مراسم  نقی محمدی به سمت بخشدار جدید گوگان معرفی شد. وی قبلا عنوان  بخشدار ی بخش سراجوی مراغه  را در کارنامه خود دارد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه