اخبار داغ

تحولات منطقه؛

ادامه تظاهرات گسترده به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب مردم بحرین+ تصاویر

ادامه تظاهرات گسترده به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب مردم بحرین+ تصاویر
تظاهرات گسترده مردم بحرین با وجود حمله وسیع نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اهالی مناطق مختلف بحرین به درخواست گروه های انقلابی با وجود حمله های وسیع نیروهای رژیم آل خلیفه، تظاهرات گسترده ای را به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

اهالی مناطق مختلف از جمله «المصلی، کرانه، ابوصیبع، الدیه و …» با برپایی تظاهرات گسترده، یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

,

تظاهرکنندگان همچنین با در دست داشتن تصاویر آیت الله«عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین و جونان انقلابی در بند رژیم، حمایت کامل خود را از آن ها اعلام کردند.

,

سایت خبری «المیدان» بحرین اعلام کرد: تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی ضد رژیم آل خلیفه، خواستار آزادی فوری آیت الله عیسی قاسم و جوانان انقلابی در بند رژیم شدند.

,

بر اساس اعلام «المیدان»، نیروهای رژیم آل خلیفه در بعضی از مناطق برای متفرق کردن تظاهرکنندگان به سمت آن ها یورش بردند و شماری از جوانان را زخمی کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای رژیم آل خلیفه در مناطق«ابوصیبع و الشاخوره» به سمت جوانان انقلابی گازهای سمی شلیک کردند و مانع برپایی تظاهرات مردم در مناطق شدند.

,

مردم انقلابی بحرین در 14 فوریه سال 2011 میلادی هم زمان با بیداری اسلامی در کشورهای عربی غرب آسیا و شمال آفریقا، قیام خود علیه نظام دیکتاتوری آل خلیفه را آغاز کردند.

,

انتهای پیام/ المیدان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه