اخبار داغ

معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد:

فعالیت بیش از 4 هزار شرکت دانش بنیان در کشور

فعالیت بیش از 4 هزار شرکت دانش بنیان در کشور
معاون دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 4 هزار و 400 شرکت در واحد های فناور در مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری کشور مشغول به فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین خلیل سالکی معاون دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز به همراه هیئت همراه از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری و مرکز رشد شهرستان گرمسار بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

خلیل سالکی معاون دفتر برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم و تحقیقات در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین، با اشاره به اینکه در کل کشور 42 پارک علم و فناوری و 178 مرکز رشد مشغول به فعالیت هستند، گفت: بیش از 4 هزار و 400 شرکت و واحد فناور در سطح کشور مشغول به فعالیت پژوهشی هستند .

, گرمسارآنلاین,

سالکی با بیان اینکه در مراکز رشد 15 هزار محصول و کالای دانش بنیان ایجاد شده است، افزود: در مجموع 3 هزار میلیارد تومان گردش مالی شرکت ها ایجاد شده است .

,

وی به سیاست وزارت علوم و تحقیقات در گسترش فعالیت های پارک های علم و فناوری اشاره کرد و گفت: در تمام استان های کشور پارک های علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند و در سیاست بعدی وزارت علوم و تحقیقات به دنبال حوزه تخصصی در این پارک ها و مراکز رشد هستیم و پیگیر ورود بخش خصوصی به این حوزه مهم علمی در کشور هستیم .

,

معاون دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایجاد دانشگاه های نسل سوم کار آفرین یکی از سیاست های علمی و تحقیقاتی وزارت علوم و تحقیقات دانست و گفت: تلاش بر این است اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور محور اصلی پژوهش های خود را به حوزه تولید و کارآفرینی اختصاص دهند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه