اخبار داغ

معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد؛

تأخیر در تکمیل بیمارستان سوم نیشابور به‌دلیل عدم وجود بودجه مناسب

تأخیر در تکمیل بیمارستان سوم نیشابور به‌دلیل عدم وجود بودجه مناسب
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مجری ساخت بیمارستان سوم نیشابور اداره مسکن و شهرسازی است که به‌دلیل عدم تزریق بودجه مناسب از سوی این سازمان بیمارستان پیشرفت لازم را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جان بابایی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز، با اشاره به توسعه بخش دیالیز شهرستان نیشابور گفت: متأسفانه به دلیل کمبود تخت بیماران نیازمند دیالیز باید در نوبت می ماندند، با توسعه بخش دیالیز توسط بخش خصوصی دیگر بیماران نیازمند نوبت های طولانی برای دیالیز نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز، ,

 

,

وی بیان کرد: مهمترین علت مرگ و میر، سکته های قلبی و مغزی هستند، مؤثرترین خدمتی که در شرایط اضطراری به بیماران قلبی می توان انجام داد خدمات عروقی است که بتوان سریع رگ را باز کرد.

,

 

,

جان بابایی گفت: متأسفانه علی رغم جمعیت زیاد نیشابور امکان ارائه خدمات قلبی عروقی وجود ندارد، با کمک خیرین زیرساخت های این عمل فراهم شده است، بخش آنژیوگرافی به صورت غیر اورژانس فعال است و کمی از کارهای اتاق عمل جراحی قلب باز مانده است که کمک می کنیم تا زودتر این بخش تکمیل تا خطر بیماری های نارسایی قلبی کمتر شود.

,

 

,

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به احداث مرکز سرطان در نیشابور گفت: از برنامه های آتی وزارت بهداشت احداث مرکز سرطان در نیشابور است، مردم برای درمان سرطان مجبور به طی مسافت های طولانی هستند که به دلیل همین مسافت و هزینه های آن برخی از ادامه درمان خودداری می کنند.

,

 

,

وی ابراز کرد: در برنامه طرح تحول سلامت تخت های بیمارستانی به دو برابر افزایش یافته است، ولی هنوز با ایده آل آن فاصله دارد، با جمعیت نیشابور حداقل به یک بیمارستان دیگر نیاز است، بیمارستانی که هم اکنون در حال ساخت هستیم سازمان مجری آن اداره مسکن و شهرسازی است و به دلیل عدم تزریق بودجه مناسب از سوی این سازمان پیشرفت لازم را ندارد که اگر با همین منوال پیش رود بهره برداری آن زمان طولانی نیاز دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه