اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل:

پیرغلامان قرآنی شهرستان اردل تجلیل می شوند

پیرغلامان قرآنی شهرستان اردل تجلیل می شوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان قرآنی شهرستان اردل و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری نوجوان دانیال کبیری در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم همتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت: محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از پیر غلامان قرآنی شهرستان به مناسبت هفته ی بزرگداشت  قرآن و عترت استان چهار محال و بختیاری در روز 30 بهمن ماه در محل مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر اردل راس ساعت 5 بعد از ظهر برگزار می گردد و از عموم مردم خواستند در این محفل نورانی شرکت نمایند.

همتی اظهار کرد: هدف از برگزاری این محافل انس با قرآن و تجلیل از پیر غلامان عرصه قرآنی در شهرستان را ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به فعالیتهای قرآنی ، تکریم پیشکسوتان عنوان نمودند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اردل و دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیتهای قرآنی با بیان اینکه کارهای قرآنی خوبی در شهرستان انجام گردید و ضمن تقدیر و تشکر از خادمان و پیر غلامان عرصه قرآنی شهرستان از آنها خواستند با وجود استعداد های زیاد و جوان جای کار بیشتری را می طلبد که در آینده شاهد رشد و شکوفایی جوانان این شهرستان باشیم .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, . ,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه