اخبار داغ

رئیس اداره راهداری خاتم تشریح کرد

دلایل توقف پروژه جاده هرات به هرابرجان

دلایل توقف پروژه جاده هرات به هرابرجان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم گفت: بدلیل پایین بودن دمای محیط و امکان یخ زدگی لایه بازیافت، عملیات بهسازی پروژه هرات- هرابرجان تا بهبود شرایط جوی موقتا متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم درباره عملیات اجرایی پروژه بهسازی محورهرات-هرابرجان اظهار داشت: قرارداد مذکور بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بعنوان کارفرما و شرکت سطح راهان بعنوان پیمانکار و مهندسین مشاور فراگیتی بعنوان واحد نظارت به طول 11/5 کیلومتر از تاریخ 96/5/20 به مدت 9 ماه منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

احمد جوزمی گفت:  احداث جاده انحرافی و نصب تابلو وعلایم تامین ترافیک، تراش آسفالت، اصلاح دانه بندی تراشه آسفالت و اضافه کردن مصالح سنگی جهت استفاده در لایه بازیافت، اختلاط مصالح بازیافتی با آب و سیمان و اجرای لایه بازیافت، اجرای لایه آسفالت سطحی (چیپ سیل) و اجرای لایه آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) از مهمترین عملیات های صورت گرفته در این پروژه است.

جوزمی افزود:  پیمانکار پس از عقد قرارداد و تجهیز کارگاه از تاریخ 96/6/7 عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و 4کیلومتر از پروژه را تا تاریخ 96/8/28 به اتمام رسانده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم خاطر نشان کرد: بدلیل پایین بودن دمای محیط و امکان یخ زدگی لایه بازیافت و همچنین محدودیتهای اجرایی مندرج در نشریات راهسازی جهت اجرای لایه چیپ سیل در دمای کمتر از استاندارد(حدود 20 درجه سانتیگراد )عملیات بهسازی تا بهبود شرایط جوی موقتا متوقف شده است.

جوزمی گفت: در این بازه زمانی پیمانکار جاده های انحرافی مورد نیاز جهت ادامه کار را تا انتهای پروژه اجرا نموده است. البته عملیات اجرایی قطعه بعدی پروژه از 28 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: لایه نهایی آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ) پس از اتمام کل پروژه و بصورت یکپارچه اجرا خواهد شد.

,

احمد جوزمی گفت:  احداث جاده انحرافی و نصب تابلو وعلایم تامین ترافیک، تراش آسفالت، اصلاح دانه بندی تراشه آسفالت و اضافه کردن مصالح سنگی جهت استفاده در لایه بازیافت، اختلاط مصالح بازیافتی با آب و سیمان و اجرای لایه بازیافت، اجرای لایه آسفالت سطحی (چیپ سیل) و اجرای لایه آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) از مهمترین عملیات های صورت گرفته در این پروژه است.

,

, ,

جوزمی افزود:  پیمانکار پس از عقد قرارداد و تجهیز کارگاه از تاریخ 96/6/7 عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و 4کیلومتر از پروژه را تا تاریخ 96/8/28 به اتمام رسانده است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خاتم خاطر نشان کرد: بدلیل پایین بودن دمای محیط و امکان یخ زدگی لایه بازیافت و همچنین محدودیتهای اجرایی مندرج در نشریات راهسازی جهت اجرای لایه چیپ سیل در دمای کمتر از استاندارد(حدود 20 درجه سانتیگراد )عملیات بهسازی تا بهبود شرایط جوی موقتا متوقف شده است.

,

جوزمی گفت: در این بازه زمانی پیمانکار جاده های انحرافی مورد نیاز جهت ادامه کار را تا انتهای پروژه اجرا نموده است. البته عملیات اجرایی قطعه بعدی پروژه از 28 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

,

وی افزود: لایه نهایی آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ) پس از اتمام کل پروژه و بصورت یکپارچه اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه