اخبار داغ

راست یا دروغ اعتصاب پزشکان در بیمارستان

راست یا دروغ اعتصاب پزشکان در بیمارستان
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شبکه بهداشت استهبان در مصاحبه با تسنیم و سته بان این اعتصاب پزشکان را کذب و بی اساس خواندند و گفتند که تعدادی از پزشکان استهبانی مرخصی بوده اند و هیچگونه اعتصابی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سته بان؛ روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه برخی رسانه‌های استانی و کشوری خبر اعتصاب پزشکان متخصص به دلیل عدم دریافت یکسال حقوق را با انتشار بیانیه ای اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سته بان,

به دنبال آن اخباری نیز از بیمارستان استهبان در این خصوص به گوش رسید و اعلام شد که تعدادی از پزشکان بیمارستان استهبان نیز به نشانه اعتراض دست از کار کشیده اند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شبکه بهداشت استهبان در مصاحبه با تسنیم و سته بان این مسئله را کذب و بی اساس خواندند و گفتند که تعدادی از پزشکان استهبانی مرخصی بوده اند و هیچگونه اعتصابی نشده است.

,
,

بنابر گزارشات مردمی روند اعتصاب پزشکان بیمارستان استهبان تا امروز ۲۸ بهمن ماه همچنان ادامه دارد و تنها بیماران اورژانسی در درمانگاه بیمارستان استهبان پذیرش می شوند.

,


 دکتر فدایی، رئیس شبکه بهداشت استهبان در مواجهه با سوال خبرنگار سته بان مبنی بر وضعیت درمانگاه بیمارستان استهبان از پاسخ دهی به این مسئله طفره رفته و درخواست عدم انتشار این مسئله را داشت.

,
,

 هر چند مشکل عدم پرداخت مطالبات پزشکان مستقیما به دانشگاه علوم پزشکی استان برمیگردد و نه به شبکه بهداشت استهبان اما انتظار میرفت مسئولین شبکه بهداشت استهبان به طور واضح مشکل را توضیح میدادند تا مردم و رسانه ها را در کنار خود قرار دهند و نه در مقابل خود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه