اخبار داغ

برگزاری المپیاد طرح ملی دادرس در شهرستان میرجاوه

برگزاری المپیاد طرح ملی دادرس در شهرستان میرجاوه
مسئول هلال احمرشهرستان میرجاوه از برگزاری ششمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس در مدارس متوسطه این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: ششمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس ویژه مدارس متوسطه دوره اول با حضورهفت تیم منتخب به همت همکاری حوزه جوانان جمعیت هلال احمر میرجاوه برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح ملی دادرس به دنبال تقویت نیروهای امدادی در مدارس سراسر کشور و تربیت دانش آموزانی همیشه آماده برای مقابله با حوادث احتمالی است، افزود: در المپیاد که با هدف ایجاد انگیزه و آمادگی در مقابل سوانح ناگوار در مدارس و آشنایی با کمکهای اولیه برگزار شد دانش آموزان با فعالیت هایی همچون حمل مصدوم، پناه گیری و خروج ایمن، احیای قلبی و ریوی آشنا شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,
,
,
, ,
,

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی دادرس طرحی برای ترویج فرهنگ خود امدادی در مدارس و آماده کردن دانش آموزان در شرایط سخت است که در این طرح دانش آموزان با آموختن مهارت‌های امدای می توانند در روزهای سخت و حادثه‌های طبیعی جان انسان‌ دیگری را نجات دهند.
 

,
,
, ,
,

هاشمزهی تاکید کرد: دراین المپیاد سه تیم از مدارس دخترانه و چهار تیم از مدارس پسرانه به رقابت پرداختند و 6 داور از بین مربیان طرح دادرس و ناظران جمعیت هلال احمر استان حضور داشتند که در پایان این رقابتها آموزشگاه دخترانه عترت و آموزشگاه پسرانه شهید اکبری بعنوان نمایندگان شهرستان میرجاوه به مرحله استانی راه یافتند.
 

,
,



انتهای پیام/
, ,
,
,
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه