اخبار داغ

در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

ویژه برنامه های ایام فاطمیه در بقاع شاخص شهرستان نهبندان اعلام شد

ویژه برنامه های ایام فاطمیه در بقاع شاخص شهرستان نهبندان اعلام شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان به تشریح ویژه برنامه های تبلیغی،مذهبی و فرهنگی بقاع متبرکه در ایام فاطمی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از نهبندان خبر، بهادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان  در نشست خبری با اصحاب رسانه  با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:  حضرت زهرا(س) سرور و سالار زنان عالم بوده و در تاریخ زنی از نظر کمال و بزرگی مانند ایشان نیست،لذا باید ارزش های این بانوی بزرگوار برای عموم جامعه اسلامی تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر, نهبندان خبر, نهبندان خبر,

وی با بیان اینکه ویژه ایام فاطمیه برنامه های متعددی تدارک دیده شده است ،  5 برنامه جامع و محوری در سطح بقاع متبرک شهرستان نهبندان  را عنوان  و از اجرای مراسم سوگواره یاس نبوی همراه با آئین غبار روبی با حضور خدام حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  در یکشنبه 96/11/29 در محل بقعه  امامزاده سیدعلی(ع) شهرستان نهبندان خبر داد.

,

بهادری گفت: مراسم شب شهادت  حضرت زهرا(س) در مسجد و بقعه شیخ علی موسی نهبندان ، مراسم وداع شهید گمنام  در بقعه سیدعلی(ع) را از دیگر برنامه های شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) دانست و از  مراسم رهروان یاس نبوی به همراه ختم قرآن فاطمی در محل بقعه امامزاده سیدنا الحسین(ع) در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و شام غریبان نام برد.

,

وی همچنین قرائت خطبه فدکیه ،زیارت حضرت زهرا(س)،خیمه های معرفت،ایستگاه همه واقف باشیم و اعزام مبلغین و روحانیون اعزامی از قم را از سایر برنامه های این ایام برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه