اخبار داغ

به همت دفتر همکاری های علمی و بین الملی دانشگاه شهرکرد صورت گرفت؛

توسعه همکاری های علمی- پژوهشی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های عراق

توسعه همکاری های علمی- پژوهشی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های عراق
همکاری‌های علمی-پژوهشی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه‌های عراق به همت دفتر همکاری های علمی و بین الملی دانشگاه شهرکرد توسعه پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ محسن بهمنی رییس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با دکتر یاسر الحجاج رایزن علمی و فرهنگی سفارت عراق با هدف زمینه سازی انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه شهرکرد و برخی از دانشگاه های عراق به منظور توسعه و گسترش همکاری های علمی و پژوهشی در محل سفارت این کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بهمنی ضمن معرفی توانایی ها و قابلیت های دانشگاه شهرکرد به عنوان یکی از دانشگاه های جامع کشور و بیان ویژگی ها و قابلیت های استان چهارمحال و بختیاری در کشور گفت: دانشگاه شهرکرد در راستای تحقق اهداف و چشم اندازهای همکاری های علمی و بین المللی مجدانه به دنبال توسعه فعالیت های آموزشی از قبیل جذب دانشجو، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کارگاه های علمی، انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک با کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق است.

بهمنی در ادامه به ورود اولین گروه دانشجویان غیرایرانی به دانشگاه شهرکرد و عملکرد موفق این دانشگاه در این زمینه اشاره کرد و با اذعان به استانداردهای بالای علمی دانشگاه شهرکرد در فرایند پذیرش، آموزش و پژوهش دانشجویان خارجی، به نمایندگی از دانشگاه شهرکرد برای پذیرش دانشجویان عراقی در رشته های مختلف به ویژه در رشته های کشاورزی، دامپزشکی و منابع طبیعی اعلام آادگی کرد.

در ادامه این دیدار یاسر الحجاج، ضمن ابراز خرسندی، برای گسترش و توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی کشور متبوعش با دانشگاه شهرکرد اعلام آمادگی کرد و با استقبال از این همکاری ها، علاقه خود را برای حضور و بازدید از دانشگاه شهرکرد در آینده نزدیک ابراز داشت.

گفتنی است، مقرر گردید در بهار سال آینده، هیاتی از دانشگاه های عراق از دانشگاه شهرکرد بازدید کنند و همچنین مسئولان دانشگاه شهرکرد نیز ضمن بازدید از دانشگاه های عراق زمینه های لازم برای همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مشترک را فراهم نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه