اخبار داغ

با درخشش ورزشکاران زنجانی صورت گرفت؛

کسب مقام نخست مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور توسط زنجان / ۳ طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش ورزشکاران زنجانی

کسب مقام نخست مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور توسط زنجان /  ۳ طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش ورزشکاران زنجانی
اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور دفاع شخصی به پایان رسید و تیم اعزامی از استان زنجان با کسب  ۳طلا،  ۲ نقره، ۲برنز موفق به کسب مقام نخست این رقابتها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم این دوره از رقابتها در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۶، با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم در سالن امام علی(ع) تهران برگزار گردید که در وزنهای ۶۲، ۸۸، +۹۷ کیلو گرم ورزشکاران زنجانی صاحب گردن آویز طلا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

علی تقی لو در وزن ۸۸ کیلوگرم،میثم حیدری در وزن ۶۲ کیلوگرم وحسین قربانی در وزن ۹۷+ کیلوگرم ورزشکاران طلایی در اولین دوره رقابتهای کشوری در رشته دفاع شخصی بودند.

,

بر اساس  نتایج این رقابتها در وزن ۶۲ کیلوگرم میثم حیدری ورزشکار زنجانی صاحب گردن آویز طلا شد  و ورزشکاران استانهای تهران و کرمان در سکوهای دوم و سومی این رقابتها جای گرفتند.

,

دیگر نماینده استان در وزن ۷۳  کیلو گرم  نیز محسن جوادی نژاد بود که پس از  کریم رستمیان از خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت.

,

در وزن ۸۰  کیلوگرم اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور دفاع شخصی  نیز  فرید فرهادی از زنجان صاحب گردن آویز نقره این رقابتها شد و جایگاه دوم را از آن خود کرد.

,

در وزن ۸۸ کیلوگرم دو ورزشکار زنجانی موفق به کسب عناوین اول و سوم شدند که علی تقی لو مقام اول و حیدر عباسی مقام سوم را کسب کرد و مصطفی واعظی از دیگر ورزشکاران استان زنجان در این رقابتها نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم  نیز موفق به کسب گردن آویز برنزی و مقام سوم این رقابتها شد.

,

در رده بندی تیم های شرکت کننده استان زنجان با کسب  ۳طلا،  ۲ نقره، ۲برنز موفق به کسب  مقام اول،  استان خوزستان با دو طلا در مقام دوم و استان تهران با  ۱طلا. ۱ نقره و ۲ برنزدر جایگاه سوم قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه