اخبار داغ

وقتی اراده حرف اول را می زند؛

ساخت دستگاه کنترل بخاری از راه دور و پریز محافظ انسان توسط مخترع خدابنده ای+تصاویر

ساخت دستگاه کنترل بخاری از راه دور و پریز محافظ انسان توسط مخترع خدابنده ای+تصاویر
مخترع خدابنده ای موفق به طراحی و ساخت دستگاه کنترل بخاری از راه دور و پریز محافظ انسان و دستگاههای الکترونیکی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی احمدی مخترع خدابنده ای متولد سال ۶۹ دارای مدرک کارشناسی برق که حدود ۱۵ سال است در بسیج فعالیت می کند در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: موفق شدم دستگاه کنترل بخاری از راه دور را باهدف کاهش مصرف انرژی طراحی کنم و بسازم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

, ,

وی افزود: این دستگاه از طریق ریموت کنترل قادر است مشعل های صنعتی،موتورخانه های مدارس،بخاری های صنعتی و خانگی را روشن و خاموش کند.

,

این مخترع خدابنده ای با بیان اینکه دستگاه کنترل بخاری از راه دور بر اساس امواج رادیویی کار می کند،خاطرنشان کرد: این دستگاه می تواند شعله بخاری گازی را از طریق تلفن همراه و اینترنت نیز کنترل کند.

,

, ,

احمدی با بیان اینکه گیرنده و فرستنده این دستگاه با امواج ۴۰هزار مگاهرتز کار می کند تصریح کرد: این دستگاه در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی دارد و با توجه به موضوع هدفمندی یارانه ها کاربرد دستگاه کنترل بخاری از راه دور در صنایع بسیار زیاد است.

,

, ,

وی به دیگر اختراع خود که طراحی و ساخت پریز محافظ انسان و دستگاههای الکترونیکی است اشاره کرد و گفت: این پریز از انسان در برابر برق گرفتگی جلوگیری می کند و در صورت استاندار نبودن اتصال دو شاخه به پریز،برق وصل نمی شود و داخل پریز،اتلاف انرژی برق و مصرف آن وجود ندارد.

,

احمدی ادامه داد: پریز طراحی شده دستگاه ها را در برابر نوسانات برق،محافظت کرده و حتی در صورت جا به جایی فاز و نول برق گرفتگی امکان ندارد و محافظ دستگاه کار خود را ادامه می دهد.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه هزینه فعالیت های تحقیقاتی بسیار زیاد است و از عهده جوانان دانشجو ساخته نیست افزود: مسئولان باید دست جوانان مخترع بویژه جوانان شهرستانها را که از مراکز استانها به دور هستند را بگیرند.

,

احمدی با بیان اینکه اغلب سازمان های حمایت کننده در شهر تهران و مراکز استانها واقع شده است گفت: جوانان شهرستانی مجبور هستند برای معرفی و ثبت اختراعات و ایده های خود به این شهرها مراجعه کنند.

,

این مخترع بسیجی خدابنده ای اظهار کرد: اگر حمایت مالی و معنوی مسئولان صورت گیرد می توان اختراعات را به تولید انبوه رساند.

,

, ,

وی ادامه داد: این اختراعات به دلیل استفاده از قطعات ساده و ارزان و در دسترس بودن لوازم به راحتی قابلیت تجاری سازی داشته و در صورت تامین اعتبار و حمایت های لازم می تواند بازار خوب و درآمد قابل توجه را نصیب سرمایه گذار و تولید کننده داشته باشد.

,

احمدی اضافه کرد: در صورت تولید،به علت قابلیت های فراوان در بازار های داخلی و خارجی استقبال گسترده از آن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه