اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد خبر داد؛

برپایی اولین کاروان فرهنگ و هنر در روستاهای گناباد

برپایی اولین کاروان فرهنگ و هنر در روستاهای گناباد
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد با اعلام خبر برپایی اولین کاروان فرهنگ و هنر در روستاهای گناباد، گفت: این کاروان با استقبال خوب روستاییان مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حمیدرضا مهدوی مقدم در جمع فعالان فرهنگی ظهر امروز در خصوص راه اندازی کاروان فرهنگ و هنر این شهرستان، اظهار کرد: طرح کاروان فرهنگ و هنر برای اولین مرتبه در کشور توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: در این طرح یکی از روستاهای محروم شناسایی می شود و پس از آن هنرمندان در رشته های مختلف در یک روز خاص به این روستا رفته و به تمامی نوجوانان و جوانان این روستا در رشته های خود آموزش می دهند.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: در اولین کاروان که به یکی از روستاهای شهرستان رفتیم جو بسیار خوبی در بین مردم و هنرمندان بود که این خود باعث استقبال روستاهای دیگر از این طرح شده است.

,

 

,

وی افزود: هدف از کاروان هنر در مرحله اول گسترش فرهنگ و هنر در تمامی نقاط گناباد بوده و در مرحله بعدی شناسایی و تربیت استعدادهایی که در این روستاها وجود دارد.

,

 

,

مهدوی مقدم با اشاره به دیدار یک ماه گذشته خود با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این دیدار گزارشی مفصل از کاروان فرهنگ و هنر به ایشان ارائه شد که وزیر نیز استقبال خوبی کردند و مقرر شد تا طرح جامع آن هرچه سریع تر آماده و برای اجرا در دیگر مناطق تحویل وزارت ارشاد شود.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گناباد گفت: پس از بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و هماهنگی با دستگاه های دیگر بزودی این طرح برای اجرا به دیگر استان ها نیز ابلاغ خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه