اخبار داغ

در لیگ فوتبال بزرگسالان لالی

ادامه مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان با صدر نشینی تیم پیام + عکس و جدول مسابقات

ادامه مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان با صدر نشینی تیم پیام + عکس و جدول مسابقات
نتایج هفتگی مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لالی به همراه تصاویر و جدول رده بندی به صورت هفتگی در همین خبر برای همه مخاطبان اعلام می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،نتایج هفتگی مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لالی به همراه تصاویر و جدول رده بندی به صورت هفتگی در همین خبر برای همه مخاطبان اعلام می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز , نتایج هفتگی , مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان لالی به همراه تصاویر و جدول رده بندی به صورت هفتگی در همین خبر برای همه مخاطبان اعلام می شود .,

جدول رده بندی مسابقات

, جدول رده بندی مسابقات, جدول رده بندی مسابقات,

, , , ,

هفته پنجم

, هفته پنجم,

در هفته آخر این مسابقات تیم چاووشان با نتیجه پرگل 4 بر 2 توانست سومین شکست تیم چاووشان را رقم زده و دومین پیروزی خود را به دست آورد و البته بازی دو تیم ستاره جنوب و پیام هم به علت بارندگی لغو شد .

,

بنا بر این هفته آینده با برگزاری دو دیدار عقب افتاده شاهین - فرهنگیان و پیام - ستاره جنوب با به پایان رسیدن مسابقات تکلیف قهرمانی مشخص می شود .

,

هفته چهارم

, هفته چهارم ,

در ادمه این رقابت ها در هفته چهارم دو تیم پیام و چاووشان به مصاف هم رفتند که تیم پیام با نتیجه دو بر صفر تیم چاووشان را شکست داد و دیدار تیم شاهین و فرهنگیان به علت دیدار تیم شاهین در مسابقات استانی به زمانی دیگر موکول شد .

,

هفته سوم

, هفته سوم , هفته سوم ,

در اولین دیدار هفته سوم دو تیم شاهین و ستاره جنوب در روز پنجشنبه به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی چیزی بهتر از نتیجه تساوی 1 بر یک برای هر دو تیم نبود .

, در اولین دیدار هفته سوم دو تیم شاهین و ستاره جنوب در روز پنجشنبه به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی چیزی بهتر از نتیجه تساوی 1 بر یک برای هر دو تیم نبود . ,

, , ,

همچنین بعد از ظهر جمعه دو تیم فرهنگیان و پیام به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی پیروزی 2 بر 0 تیم پیام بود .

, همچنین بعد از ظهر جمعه دو تیم فرهنگیان و پیام به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی پیروزی 2 بر 0 تیم پیام بود . ,

, , ,

.......

, .......,

نتایج هفته های قبل

, نتایج هفته های قبل , نتایج هفته های قبل ,

در رقابت های این هفته شاهین توانست با 1 گل رقیب خود یعنی تیم چاوشان را شکست دهد و در بازی باقیمانده تیم فرهنگیان با نتیجه سه بر دو ستاره جنوب را شکست داد. تیم پیام این هفته استراحت داشت .

,

به این ترتیب و تا پایان هفته دوم تیم شاهین با یک برد و یک تساوی و چهار امتیاز در صدر جدول و تیم فرهنگیان با یک بازی کمتر و سه امتیاز در رتبه دوم ، و تیم های پیام ، چاوشان و ستاره جنوب با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه