اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با دانا:

مردم از نجفی مطالبه کنند/ برخی بیکار و برخی اموال زیر باران و برف در حال از بین رفتن است/ چرا شهردار تهران پروژه های شهری را متوقف کرده است؟

مردم از نجفی مطالبه کنند/ برخی بیکار و برخی اموال زیر باران و برف در حال از بین رفتن است/ چرا شهردار تهران پروژه های شهری را متوقف کرده است؟
ابوالفضل قناعتی گفت: در طول مدتی که شهردار تهران کرسی مدیریت شهری را به دست گرفته است توقع ما بر این بود که اگر کار جدید نمی‌تواند ارائه دهد که تا زمان ارائه برنامه شورای شهر طبیعی است، حداقل پروژه های گذشته را متوقف نمی‌کرد.
[

 ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت مدیریت شهری کلان شهر تهران و زمزمه های برکناری نجفی اظهار داشت: هنوز نمی‌توانیم نظر صحیحی در خصوص عملکرد 6 ماهه شهردار تهران ارائه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه نجفی را باید در نیمه دوم سال 97 مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، بیان داشت: نباید در خصوص عملکرد مدیران بی انصافی کرد و باید فرصت کافی را در خصوص نشان دادن توان مدیریتی به آنها بدهیم.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر تهران عنوان کرد: در شهر تهران هر روزش دنیای کار است و اگر روزی بگذرد و کاری در آن انجام نشود ظلم به مردم تهران کرده ایم.

,

 

,

قناعتی با اشاره به اینکه نمی توان در 4 سال 4 نفر را جابجا کنیم و هر کدام هم عدم توانایی خود را به گردن نفر قبلی بیاندازند، تصریح کرد: امروز شورای شهر و مردم باید از شهردار تهران مطالبات خود را داشته باشند که در مدتی که سپری شده چه کرده است؟

,

 

,

وی با بیان اینکه نجفی باید برای اعتمادی که به وی شده است جوابی داشته باشد، عنوان کرد: در طول مدتی که شهردار تهران کرسی مدیریت شهری را به دست گرفته است توقع ما بر این بود که اگر کار جدید نمی‌تواند ارائه دهد که  تا زمان ارائه برنامه شورای شهر طبیعی است، حداقل پروژه های گذشته را متوقف نمی‌کرد.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: حفظ وضع موجود حداقل مطالبه از شهردار تهران بوده است، ولی می‌بینیم که برخی پروژه ها به صورت ناقص مانده که هم تعدادی بیکار شدند و هم امکانات موجود در زیر برف و باران در حال از بین رفتن است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه انجام این کارها که نیازی به مصوبه جدید نداشته است و تامین اعتبار شده بود، گفت: تعطیلی خط 7 متروی تهران نباید اتفاق می‌افتاد و نجفی می‌توانست در زمان استفاده نواقص این خط مترو را رفع می‌کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه