اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه فرش حداد خبر داد:

نماینده فوتبال ساحلی اصفهان به لیگ برتر رسید/ ساحلی بازان ورزشگاه اختصاصی ندارند

نماینده فوتبال ساحلی اصفهان به لیگ برتر رسید/ ساحلی بازان ورزشگاه اختصاصی ندارند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت فرش حداد، گفت: نگاهمان به اصفهان به عنوان یکی از قطب های فوتبال ساحلی در کشور است ولی باید مانند فوتبال به آن توجه شود و حداقل از یک ورزشگاه اختصاصی بهره مند باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل حدادی پور، در گفتگو با میدان نیوز، گفت: استان اصفهان از سالیان ابتدایی تأسیس ورزش جذاب فوتبال ساحلی در لیگ های مختلف ایران حضور داشت و همیشه جزء مدعیان قهرمانی این ورزش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

وی ادامه داد: استان اصفهان از بدو تأسیس فوتبال ساحلی ایران مقام های مختلفی در رده های سنی گوناگون و لیگ های مختلف به دست آورد و این در شرایطی بود که استان اصفهان از امکانات استان های ساحلی ایران بی بهره بود.

,

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد از زیرگروه بودن فعالیت خود را آغاز کرد و به قهرمانی استان رسید، افزود: امسال با رأی کمیته انضباطی وارد لیگ برتر کشوری شدیم، ۱۲ تیم در لیگ برتر شرکت حضور دارند و مسابقات از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

,

استانداردهای زمین اصفهان باید مورد تأیید فدراسیون قرار گیرد

,

مدیر تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان گفت: استانداردهای زمین اصفهان باید مورد تأیید فدراسیون قرار گیرد و این منوط به تجهیز شدن آن است که شهرداری و هیئت باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

,

حدادی پور با بیان این که فوتبال ساحلی اصفهان نیازمند یک عزم استانی است چرا که پتانسیل بالایی دارد، تصریح کرد: نگاه ما به اصفهان به عنوان یکی از قطب های فوتبال ساحلی در کشور است ولی باید مانند فوتبال به آن توجه شود و حداقل از یک ورزشگاه اختصاصی بهره مند باشد.

,

, , ,

وی در مورد زمین فوتبال ساحلی اصفهان، گفت: ناژوان تنها زمینی است که همه ورزش های غیر فوتبالی همانند کشتی، هندبال، والیبال و…. هم مورد استفاده قرار می گیرد و ورزشکاران بزرگی را به فوتبال ساحلی کشور معرفی کرده است.

,

حدادی پور ادامه داد: بسیاری از بازیکنان اصفهانی در شهرهای دیگر بازی می کنند که اگر استان شرایط و زیر بنایی مشخص کند، علاقمند هستند که برای اصفهان بازی کنند و بتوانند به نوجوانان و جوانان شهر خود خدمت کنند.

,

تیم اصفهان کاملا بومی است

,

وی افزود: بازیکنانی که در حال حاضر در لیگ برتر بازی می کنند، یا مربی دیگر تیم ها هستند، به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و ورزشگاه اختصاصی هم دارند که نمونه های آن مشخص است، آن ها در فوتبال ساحلی برنامه دراز مدت دارند که از پایه کار می کنند و خروجی های خوبی هم برای تیم های ملی داشته اند.

,

مدیر تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان ادامه داد: این بازیکنان شاید حاضر باشند حتی با مبلغی کمتر از چیزی که در حال حاضر دریافت می کنند به اصفهان بیایند ولی به هر حال نمی توان از این مسئله مهم چشم پوشی کرد که باید مسئولان مربوطه به آن توجه داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.

,

وی با اشاره به حمایت هایی که فوتبال ساحلی اصفهان نیاز دارد، اظهار کرد: تیم باید در بحث مالی تأمین و یک اسپانسر قوی داشته باشد، همچنین بحث زیرساختی ورزشگاه اختصاصی برای فوتبال ساحلی پیگیری شود.

,

مدیر تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان، گفت: مسئله مهم تر جذب بازیکنان حرفه ای اصفهان است که در لیگ های برتر در حال بازی هستند، ولی به هر حال بحث مالی یک فاکتور مهم برای آن ها محسوب می شود که باید تأمین شود.

,

حدادی پور در مورد شرایط تیم قوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، گفت: تیم اصفهان یک تیم کاملا بومی است و سابقه بچه ها شاید به سه یا چهار سال برسد و تجربه در حد لیگ برتر نداشته اند، بازیکنانی هستند که خودمان شروع به پرورش آن ها کرده ایم که اگر بخواهیم در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشیم باید بازیکنان حرفه ای اصفهان را به تیم اضافه کنیم.

,

قهرمانی برای اصفهان دور از انتظار نیست

,

مدیر تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان تأکید کرد: هدف این است که بتوانیم فرصتی برای کشف استعدادهای بچه های اصفهان فراهم کنیم تا در این رشته جذاب ورزشی فعالیت کنند و به درجات بالاتر و تیم ملی برسند که برای اصفهان دور از انتظار نیست و اگر به آن از لحاظ زیرساختی رسیدگی شود، حتما به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید.

,

وی با اشاره به اینکه هر تیمی که در لیگ برتر فعالیت می کند باید تیم در رده نوجوانان و جوانان هم در لیگ داشته باشد، تصریح کرد: تیم جوانان فرش حداد در رده کشوری بازی کرده و دو خروجی برای تیم ملی داشته و بازیکن خط حمله و دروازه بان به تیم ملی جوانان دعوت شدند و همچنین در رده بزرگسال در نیم فصل دوم، مقام سوم را به دست آوردیم.

,

حدادی پور افزود: اگر تیمی بخواهد در لیگ برتر جایگاه خوبی داشته باشد و حداقل برای سال اول در اواسط جدول قرار بگیرد، باید یک تیم قوی باشد تا تیم دچار مشکل نشود و در حاشیه قرار نگیرد که این مهم نیازمند جدی حمایت همه جانبه است.

,

وی در مورد سابقه تیم داری صنعت فرش حداد، خاطر نشان کرد: سابقه فعالیت صنعت فرش حداد به سال های دور برمی گردد، با این وجود صنعت فرش ۱۰ سال است که در تیم داری مشغول فعالیت است و در رشته های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، والیبال و کاراته فعالیت دارد.

,

بیشترین دغدغه تیم های استانی مالی است

,

مدیر تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان با تأکید بر نیاز به حمایت همه جانبه، گفت: از تمام کسانی که می توانند به ورزش استان و به خصوص ورزش هایی که پتانسیل قهرمانی دارند و مقام آور هستند، تقاضا داریم حمایت از این ورزش ها را فراموش نکنند.

,

حدادی پور افزود: بیشترین دغدغه تیم های استانی مالی است و برای آن ها مهم است که بتوانند آینده خوبی را برای استان و کشور با مقام های درخشان به ارمغان آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه