اخبار داغ

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان چناران خبر داد؛

آمادگی چناران برای میزبان از یک‌میلیون مسافر نوروزی

آمادگی چناران برای میزبان از یک‌میلیون مسافر نوروزی
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان چناران گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان در نظر دارد با ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی، طبخ غذاهای سنتی، ارائه محصولات فرهنگی، تجهیز امکانات درمانی و غیره پذیرای بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چناران با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری چناران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

در این نشست، محمد طاهریان مقدم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر در نوروز سال گذشته، اظهار داشت: شهرستان چناران به لحاظ تاریخی، دروازه تاریخ و طبیعت نام‌گذاری شده و از جهت اینکه ورودی مشهد الرضا است، میقات الرضا نیز نامیده شده است.

,

 

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چناران خاطرنشان کرد: شهرستان چناران هرساله پذیرای بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی است که بایستی تمامی دستگاه‌ها، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به گردشگران را داشته باشند.

,

 

,

طاهریان مقدم افزود: ایام نوروز زمان خوبی جهت معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان به سفیران نوروزی است که بایستی از این فرصت استفاده کنیم.

,

 

,

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان چناران در پایان اظهار داشت: ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و طبخ غذاهای سنتی و محصولات فرهنگی تجهیز امکانات درمانی و اعلام لیست کشیک دستگاه‌ها از اهم فعالیت‌های ستاد است که بایستی موردتوجه مسئولین قرار گیرد.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه