اخبار داغ

نماینده حوزه انتخابیه سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی:

فاصله زیاد کمک های بلاعوض و تسهیلات به شهرک صنعتی سرپلذهاب در مصوبات هیئت دولت با واقعیت ها

فاصله زیاد کمک های بلاعوض و تسهیلات به شهرک صنعتی سرپلذهاب در مصوبات هیئت دولت با واقعیت ها
نماینده حوزه انتخابیه سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک های بلاعوض و تسهیلات به شهرک صنعتی سرپل ذهاب در مصوبات هیئت دولت با سطح واقعیتها فاصله زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، فرهاد تجری در حاشیه بازدید از واحدهای شهرک صنعتی شهرستان سرپل ذهاب و رسیدگی به مشکلات موجود گفت: یکی از فضاها و اماکنی که در زلزله سرپل ذهاب دچار آسیب شدید شد و برآینده منطقه اثرگذار است واحدهای شهرک صنعتی سرپل ذهاب است لذا میزان شدت خسارت وارده بر این واحدها و شرایطی که برمنطقه حاکم است و انتظاراتی که برای آینده و رونق مجدد این واحدها وجود دارد مدنظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

وی افزود: توجهی که بایستی تاکنون برای رونق مجدد این شهرک صورت می گرفت ترتیب اثر داده نشده است. ان اشاالله با تدابیرهوشمندانه دولت تدبیر به وِیژه استاندار و پیگیری های که از طریق وزارت خانه هم بنده حقیر و هم استاندارداشتیم بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

,

 

,

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش خواهد شد با کمک های تسهیلاتی آسان و بلاعوض به صاحبان این واحدها هر چه سریعتر شاهد بازسازی ، رونق و بازیابی در این واحدها وایجاد اشتغال و حیات در شهرک صنعتی شهرستان باشیم.

,

, ,

وی بیان داشت: درهیئت دولت مصوباتی در خصوص تسهیلات و کمک های بلاعوض انجام شده است اما با سطح واقعیت های که بر شهرک صنعتی سرپل ذهاب حاکم است و انتظاراتی که وجود دارد، فاصله زیادی داریم.

,

تجری خاطرنشان شد: امیدواریم که درمیزان سود تسهیلات و هم درمیزان کمک های بلاعوض و نحوه اخذ تسهیلات و ضمانت های که بانک ها برای تسهیلات مردم در نظر گرفته اند شاهد یک تغییراتی باشیم که به سهولت و آسانی بتوانند این عزیزان هم تسهیلات اخذ کنند و هم به امر بازسازی بپردازند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه