اخبار داغ

کارشناس مسائل غرب آسیا:

سرنگونی جنگنده اسرائیلی، تغییر معادلات را رقم زد/ ارتش سوریه از موضع تدافعی به تهاجمی رسید

سرنگونی جنگنده اسرائیلی، تغییر معادلات را رقم زد/ ارتش سوریه از موضع تدافعی به تهاجمی رسید
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: سرنگونی جنگنده اسرائیلی توسط ارتش سوریه، هیمنه پوشالی هوایی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، هفته گذشته جنگنده فوق پیشرفته  F 16اسرائیل توسط پدافند موشکی سوریه در آسمان سر زمین های  اشغالی  سرنگون شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در همین خصوص؛ حسین حاجی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به سرنگونی جنگنده اسرائیلی توسط ارتش سوریه گفت: این اقدام شکست هیمنه پوشالی اسرائیل را در برداشت.

,

این کارشناس مسائل غرب آسیا  در ادامه افزود: با سرنگونی این هواپیما صهیونیست ها خوار و ذلیل شدند و تهدید سوریه پایان یافت و مرگ قدرت اسرائیل فرا رسید.

,

وی با بیان اینکه سرنگونی هواپیمای فوق مدرن نیروی هوایی اسرائیلی توسط ارتش سوریه اقدامی بسیار شایسته بود، گفت: این اقدام ممنوعیت و بایکوت تجاوز هوایی اسرائیل به آسمان سوریه را رقم زد.

,

حاجی همچنین تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل که داعیه سلطه از سرزمین های نیل تا فرات را درسر می پروراند، امروز در پرتو ایستادگی جبهه مقاومت و ملت و ارتش سوریه در پشت دیوارهای سرزمین های اشغالی با خفت و خواری محصور شده است.

,

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: همان اندازه که رژیم صهیونیستی تحقیر و ذلیل شد، جبهه مقاومت سرفراز شد و تنفس جدیدی گرفت و موجودیت اسرائیل به واسطه این متغییرها با خطر جدی مواجه شد.

,

وی با بیان اینکه تحقیری که ملت عرب در دهه های گذشته شده بود امروز با مقاومت ملت سوریه بازسازی شد، اظهار کرد: آن روح سوهان زده و زخم خورده ملت عرب با اقدام اخیر ارتش سوریه ترمیم تر شد.

,

حاجی تصریح کرد: دوران تحقیر و تسلیم و تهدید دولت ها و ملت های عرب در سایه ایستادگی جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران توسط اسرائیل غاصب به سر آمده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر ارتش سوریه از حالت تدافعی خارج شد، گفت: ارتش سوریه به موضع تهاجمی دست یافته و می تواند تاسیسات هسته ای صهیونیست ها را مورد آسیب قرار دهد.

,

این کارشناس مسائل غرب آسیا در ادامه افزود: هزاران موشک جبهه مقاومت می تواند قلب تل آویو را مورد هدف  قرار دهد.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه