اخبار داغ

کارشناس مذهبی تاکید کرد:

تلاش برخی برای فراموش‌شدن راه و سیره شهدا/ عکس‌العمل‌ تأمل برانگیز شماری از مسئولان در برابر دستگیری نفوذی ها

تلاش برخی برای فراموش‌شدن راه و سیره شهدا/ عکس‌العمل‌ تأمل برانگیز شماری از مسئولان در برابر دستگیری نفوذی ها
نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه، گفت: ما شهید نداده‌ایم که چنین مسائلی را شاهد باشیم و ملت ما شهید نداده‌اند تا چنین خیانت‌کارهایی در مراکز تصمیم‌گیری کشورمان، حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدصادق ابطحی، صبح امروز در مراسم استقبال از 35 پیکر پاک، مطهر و منور شهید گمنام و شناسایی‌شده دوران دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: خداوند می‌فرماید کسانی که درراه خدا کشته‌شده‌اند را مرده نپندارید چرا که آن‌ها زنده‌اند ولی شما درک آن‌ها را ندارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

سرپرست نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه عتبات عالیات استان اصفهان با بیان اینکه راه شهدا، مسیر سعادت و پیروزی است، خاطرنشان کرد: پیام شهیدان به ما این است که ما وظیفه خود را در دفاع از اسلام، نظام اسلامی، اطاعات از رهبری، حفظ تمامیت ارضی انجام دادیم.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به بازگشت این پیکرهای مطهر پس از گذشت بیش از 30 سال از سرزمین‌های عملیاتی، اظهار کرد: برخی‌ها می‌گویند چه معنا دارد این شهدا را برای تشییع بازمی‌گردانید و بدانید شهدا گل‌هایی هستند که هر جا وارد شدند فضای منطقه، شهر، استان و کشور ما را معطر می‌کنند.

,

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه، با بیان اینکه برخی‌ها در تلاش هستند تا یاد، نام و راه شهادت و شهیدان به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: احیای نام شهیدان و تجلیل از آنها یک وظیفه بزرگ است و باید آگاه بود آن‌ها در راه اطاعات از فرمان امام و ولایت تا پای جان ایستاده و هستی خود را فدا کردند.

,

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: شیطان سواره و پیاده‌نظام خود را به جنگ اسلام آورده و هرروز با دسیسه و توطئه در تلاش است تا امنیت، ارزش‌ها و آنچه را که چهار دهه مردم پای آن مجاهدت کرده‌اند را از جامعه بگیرد.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه وظیفه ما این هست تا با پشتیبانی از مقام ولایت، راه شهدا را استمرار ببخشیم، عنوان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم سختی‌ها را به جان می‌خرند و تحمل می‌کنند اما فساد را نمی‌پذیرند؛ مردم از فساد درون مجموعه‌های اداری و مراکز مختلف و از تبعیض ناراحت‌اند و از مسئولان به دلیل عدم رسیدگی به امور مردم گله‌مندند.

,

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا وجبی از خاک مقدس جمهوری اسلامی دست دشمن نیفتد و دشمنان به اهدافشان دست پیدا نکنند، گفت: متأسفانه امروز شاهد خط نفوذی است که رهبری بارها و بارها به آن اشاره فرموده بودند و متأسفانه برخی از مسئولان نخواستند به آن توجه کنند.

,

وی ادامه داد: ملاحظه می‌کنید نماینده‌ای از مجلس توئیت می‌زند که چه خوب است ما با تغییر کاربری یک از جزایرمان در خلیج‌فارس آن را به برادران اماراتی‌مان واگذار کنیم و گازانبری اموال زیادی را به کشور وارد کنیم، به نظر شما از چنین رفتارهایی بوی خیانت به مشام نمی‌رسد.

,

وی افزود: آیا این‌همه شهیدی که هنوز پیکرهایشان در کشور بر دوش مردم تشییع می‌شود اجازه زدن چنین حرف‌هایی را به چنین افرادی می‌دهند، مردم مکلف به ایستادگی در برابر چنین حرف‌های مذبوحانه‌ای هستند؛ نمایندگان باید دردهان چنین افرادی بزنند و با آن‌ها برخورد کنند که چرا باید جزایری که امنیت کشورمان را حفظ می‌کنند را برای دریافت ثروتی واگذار کنیم و این هست که بوی خیانت می‌دهد.

,

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه برخی در مراکز اداری کار و برنامه‌شان مفاسد است، اظهار کرد: دست‌های نفوذی که واردشده‌اند نمونه آن شبکه جاسوسی هست که به تازگی دستگیر شدند که سر حلقه آن‌ها یک یهودی بود، این شخص با آداب یهودیان به خاک سپرده شد، می‌آید دریکی از مراکز مهم یک نیروی نفوذی شبکه‌ای را تشکیل می‌دهد و حدود 10 سال در مراکز مختلف جاسوسی می‌کردند.

,

وی تاکید کرد: ما شهید نداده‌ایم که چنین مسائلی را شاهد باشیم و ملت ما شهید نداده‌اند تا چنین خیانت‌کارهایی در مراکز تصمیم‌گیری کشور ما حضور پیدا کنند.

,

نماینده سابق ولی‌فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه گفت: جاسوسانی که امروز رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکا و اتحادیه اروپا برایشان اشک تمساح می‌ریزند برخی از داخل هم برای آن‌ها اشک تمساح می‌ریزند؛ ببینید دفاعیه‌هایی که برخی از افراد و مسئولان نسبت به حرکات این‌ها دادند و نسبت به دستگیری این شبکه چه عکس‌العمل‌هایی نشان داده شد، این مسائل خیلی مهم است.

,

وی اطاعات از رهبری و ولایت را در امتداد حرکت شهدا بیان و تأکید کرد: پیگیری مطالبات رهبری از مسئولان یک تکلیف بزرگی است که امروز به دوش همه ما گذاشته‌شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه