اخبار داغ

نماینده بناب در جمع روسای هیت های ورزشی بناب؛

جوانان توسط وزارت ورزش و جوانان به فراموشی سپرده شده است

جوانان توسط وزارت ورزش و جوانان به فراموشی سپرده شده است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه وزارت ورزش و جوانان به مشکلات این قشر گفت: متاسفانه جوانان در این وزارت خانه به فراموشی سپرده شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ضیاءا… اعزازی صبح امروز در جمع ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی با اشاره به نیاز های زیاد ورزش و جوانان، سهم اعتبارات ورزش از کل بودجه کشور را بسیار ناچیز اعلام کرد و افزود: با بودجه ای که به ورزش کشور اختصاص می یابد نمی توان ورزش کشور را اداره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی افزود: فعالین ورزشی با ایثار و هزینه کرد شخصی تیم های ورزشی را سر پا نگه داشته اند که برای ادامه این روند باید از امکانات موجود استفاده بهینه صورت گیرد.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان از حمایت نمایندگان مجلس از هیات های ورزشی خبر داد و گفت: ورزشکاران باید در انتقال مشکلات خود به نمایندگان مجلس دریغ کنند و منتخبین شما در مجلس نیز آماده هستند به انتقادات و بویژه به نقادی هایی که می تواند موجب اصلاح شود جامه عمل بپوشانند.

,

اعزازی به هماهنگی های بعمل آمده با وزیر ورزش و جوانان در تکمیل فضا های ورزشی بناب اشاره کرد و افزود: استادیوم ۱۰ هزار نفری بناب در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید که از ظرفیت های آن در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ کشوری نیز استفاده خواهد شد.

,

وی یکی از برنامه های آتی خود را تامین اعتبار برای ایجاد استخر در مجموعه ورزشی بناب اعلام کرد و افزود: متاسفانه شهرستان بناب فاقد استخر و سونای دولتی بوده و هیات شنا، نجات غریق و غواصی این شهرستان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

,

نماینده بناب در پایان خاطرنشان کرد: همین فردا نامه ای به سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تسریع در اختصاص بودجه برای شروع ساخت استخر واقع در استادیوم، خواهم نوشت، و به جد پیگیر این مسئله خواهم بود تا انشالله از سال بعد عملیات ساخت آن را شروع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه