اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی کردستان:

بارش‌ها در کردستان تا ظهر فردا ادامه دارد/ مردم و مسؤولین همچنان آمادگی‌های لازم را داشته باشند

بارش‌ها در کردستان تا ظهر فردا ادامه دارد/ مردم و مسؤولین همچنان آمادگی‌های لازم را داشته باشند
مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به مه آلودبودن هوا و کاهش دید در اثر بارش و احتمال کولاک برف و ریزش کوه در گردنه ها، و لغزندگی جاده های مواصلاتی و برف گیر استان از تردد های غیر ضروری خوداری گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدطالب حیدری در گفت‌و‌گو با کُردتودی، عنوان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و  پیش بینی بارش برف در بیشتر نواحی استان  بویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات و گردنه های  نیمه جنوبی استان و تداوم بارش ها تا ظهر روز دوشنبه مورخ 30-11-96 در استان و باتوجه به سیلابی شدن، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی، لغزندگی و اختلال در تردد، پاک سازی راههای خروج آب ساختمانها،کانال ها، آبراهه ها، مسیل ها، رودخانه ها و بویژه دهانه پل ها توصیه می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: بارش ها در نواحی شمالی استان؛ زرینه – دیواندره – بیجار – هزارکانیان و ارتفاعات نیمه شمالی طی امروز به شکل برف  ادامه خواهد یافت .

,

 

,

حیدری گفت: در نیمه جنوبی و غربی استان بارش عمدتا به شکل باران و در ارتفاعات و گردنه ها و نقاط برف گیر به شکل برف خواهد بود.

,

 

,

مدیرکل هواشناسی کردستان تصریح کرد: طی روز یکشنبه بارش ها اغلب به شکل برف و در نواحی کم ارتفاع و بخش های جنوبی استان به شکل باران و برف ریزش خواهد نمود .

,

 

,

 حیدری ادامه داد: طی روز یکشنبه ( فردا ) رخداد رعد و برق و در برخی نقاط ( نواحی جنوبی و غربی ) احتمال بارش تگرگ  پیش بینی می گردد .

,

 

,

وی تأکید کرد: با توجه به مه آلودبودن هوا و کاهش دید در اثر بارش و احتمال کولاک برف  و ریزش کوه در گردنه ها، و لغزندگی جاده های مواصلاتی و برف گیر استان از تردد های غیر ضروری خوداری گردد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه