اخبار داغ

در آستانه نوروز 97؛

اجرای طرح "آرامش بهاری" در بیش از 2 هزار بقعه متبرکه کشور/ استان سمنان میزبان 40 مبلغ از قم خواهد بود

اجرای طرح "آرامش بهاری" در بیش از 2 هزار بقعه متبرکه کشور/ استان سمنان میزبان 40 مبلغ از قم خواهد بود
مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از از برگزاری طرح " آرامش بهاری" در بیش از 2 هزار بقعه متبرکه سراسر کشور خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس؛  حمید عسگری مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درحاشیه  دوره آموزشی اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه استان سمنان  که در شبستان اعظم امامزاده یحیی(ع) این شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت:  طرح آرامش بهاری از 25 اسفند  سال جاری تا 14 فروردین  سال آتی در 2 هزار و 600 بقعه متبرکه سراسر کشور انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه این طرح هفتمین سال اجرایی خود را طی می کند، بیان کرد: هدف از اجرای طرح آرامش بهاری، بصیرت افزایی،  معرفت افزایی  و ارائه خدمات مطلوب  در قالب خیمه های معرفت به افراد و زائرانی است که  لحظه تحویل سال  در بقاع متبرکه حضور دارند و یا در ایام نوروز به این اماکن سر می زنند.

,

طرح آرامش نوروزی در 68 بقعه متبرکه استان سمنان انجام می شود

, طرح آرامش نوروزی در 68 بقعه متبرکه استان سمنان انجام می شود, طرح آرامش نوروزی در 68 بقعه متبرکه استان سمنان انجام می شود,

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان  در دوره آموزشی اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه سمنان  از برگزاری طرح آرامش نوروزی در 68 بقعه متبرکه استان سمنان در نوروز 97 خبر داد.

,

 حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت:  طرح آرامش بها ری سال گذشته در 50 بقعه برگزار شد.

,

وی افزود: در طرح نوروزی سال 97 استان سمنان میزبان  40 نفر از فضلا و مبلغین از استان قم خواهد بود.

,

معاون فرهنگی  و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر برگزاری  هر چه مطلوبتر این طرح در نوروز آینده، بیان کرد: مبلغان در بخشهای مختلف فرهنگی، خانوادگی، فرق و ادیان، و کودک به  مراجعان و زائران خدمات می دهند.

,

سلیمانی فرد اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آتی ادامه دارد.

,

معاون  فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه امسال بقاع متبرکه به 4 سطح تقسیم می شوند، گفت: سطوح مختلف بر اساس نوع خدمات از قبیل: تعداد برپایی نمازهای جماعت، فعالیت مبلغان غیر بومی و...تعیین می شود.

,

وی تصریح کرد: از 28 اسفند تا 14 فروردین بقاع متبرکه شیفت بندی می شوند.

,

در این جلسه آموزشی اعضای هیئت امنای 5 شهرستان سمنان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان حضور داشتند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه