اخبار داغ

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تکمیل پروژه نماز خانه‌های مدارس در استان نیاز به 35 میلیارد ریال اعتبار دارد

تکمیل پروژه نماز خانه‌های مدارس در استان نیاز به 35 میلیارد ریال اعتبار دارد
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به نیاز اعتباری برای تکمیل نمازخانه‌های اشاره کرد و گفت: برای تکمیل نمازخانه‌های در حال ساخت دراستان به 35میلیارد اعتبار نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار براتعلی منصوریان امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های هنرستانهای سبزوار با بیان اینکه در حال حاضر 94 نمازخانه برای مدارس استان خراسان در حال ساخت است، تصریح کرد: این پروژه ها که از پیشرفت فزیکی 10تا 90 درصد برخوردار شده اند نیاز به تامین اعتباری در حدود 35 میلیارد ریال برای تکمیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه 70 درصد از مدارس خراسان رضوی دارای نمازخانه مستقل هستند، ادامه داد: ساخت نمازخانه در سایر مدارس با همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دست بررسی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه توجه ویژه ای به اقامه نماز جماعت در مدارس وجود دارد، عنوان کرد در حال حاضر مدارسی که نمازخانه مستقل ندارند بخشی از فضای آموزشی را به برگزاری نماز جماعت اختصاص می دهند.

,

 

,

حسن محرابی، مدیر آموزش و پرورش سبزوار در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های هنرستان های سبزوار با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای پانزدهمین سال پیاپی است که برگزار می شود، ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با رشته های هنرستانها برای هدایت تحصیلی و توسعه متوازن و ایجاد ارتباط بین دانش‌آموزان محصل در مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با بازار تولید، عرضه و تقاضا از دیگر اهداف پرپایی این نمایشگاه است.

,

 

,

وی در خصوص ایجاد توازن بین رشته های تحصیلی در مدارس سبزوار، عنوان کرد: در حال حاضر 37 درصد از دانش آموزان در هنرستان های سبزوار مشغول به تحصیل هستند که برای رسیدن به توازن باید این رقم به 47 درصد برسد.

,

 

,

نمایشگاه توانمندی های رسانه در سبزوار با 24 غرفه مجزا و در رشته های گرافیک، صنایع دستی، عمران، مهارت‌های کشاورزی افتتاح شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه