اخبار داغ

در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک صورت گرفت؛

دوره آموزشی ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبان موتورسیکلت در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد+عکس

دوره آموزشی ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبان موتورسیکلت در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد+عکس
دوره آموزشی ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبان موتورسیکلت در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک در روستای نهضت آباد شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، دوره آموزشی ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبان موتورسیکلت در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک با حضور بخشدار مرکزی ، فرمانده انتظامی و پلیس راه  شهرستان رودبارجنوب در دهستان نهضت آباد این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

, ,

سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقای ایمنی و به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفات دوره آموزشی ارتقای ایمنی عبور و مرور  راکبان موتور سیکلت با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای ،  پلیس راه و دهیاری ، در روستای نهضت آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب برگزار گردید .

,

 

,

, ,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب ایمنی رفت و آمد در جاده ها را یک نیاز ملی دانست و افزود: به همین منظور آموزش راکبان موتورسوار در سطح جاده ها می تواند به کاهش تصادفات جرحی و فوتی و ایمنی رفت و آمد در سطح جاده های شهرستان رودبارجنوب کمک کند.

, ایمنی رفت و آمد در جاده ها را یک نیاز ملی دانست و افزود: به همین منظور آموزش راکبان موتورسوار در سطح جاده ها می تواند به کاهش تصادفات جرحی و فوتی و ایمنی رفت و آمد در سطح جاده های شهرستان رودبارجنوب کمک کند., ایمنی رفت و آمد در جاده ها را یک نیاز ملی دانست و افزود: به همین منظور آموزش راکبان موتورسوار در سطح جاده ها می تواند به کاهش تصادفات جرحی و فوتی و ایمنی رفت و آمد در سطح جاده های شهرستان رودبارجنوب کمک کند.,

 

,

یاسرکوهستانی رئیس پلیس راه رودبارجنوب ضربه به سر را علت عمده تصادفات فوتی موتورسواران دانست وگفت: موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه ای که قیمت پایین و مصرف سوخت کم دارد و اینکه می توان با این وسیله نقلیه در بیشتر جاده ها و راههای روستایی به راحتی رفت و آمد کرد، مورد استقبال است.

,

, ,

وی ادامه داد: این وسیله هرچند طرفداران زیادی به خصوص در روستاها دارد اما بیشترین نسبت تلفات را نیز به خود اختصاص داده است که باید با آموزشهایی مانند نصب شبرنگ و استفاده از کلاه ایمنی این آسیبها را به حداقل رساند.

,

, ,

گفتنی است این مراسم با حضور موتورسواران در روستای نهضت آباد انجام شد. در این مراسم به ارائه مطالب و فیلم آموزشی آمار تصادفات استان و مزایای استفاده از کلاه ایمنی و عکسهایی از خطرات و ناهنجاری های ترافیکی در این گروه از کاربران جاده ای ارائه شد.

,

در پایان دوره آموزشی جهت تشویق و ترغیب موتورسواران به رعایت مقررات عبور و مرور به شرکت کنندگان حاضردر این جلسه کلاه ایمنی بصورت رایگان اهدا گردید.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه