اخبار داغ

قرچک آماده میزبانی شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» می‌شود

قرچک آماده میزبانی شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» می‌شود
آیین تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» سه‌شنبه اول اسغفند ماه درشهرستان قرچک برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها در قرچک برگزر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,

 مراسم وداع این شهید همان روز ساعت 14 در سجد جامع با حضور پرشور مردم شهید پرور انجام می‌شود.

,

سیداحسان میرسیار که در ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات مستشاری با نیروهای داعش و تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده بود و بعد از گذشت حدود ۲ سال پیکر او شناسایی و به کشور باز گشت.

,

آزمون کادری ، رئیس بنیاد شهید قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهید «سیداحسان میرسیار» در دفاع از حریم ولایت دو سال پیش به شهادت رسیده است و امروز در این وهله از تاریخ هر چه داریم از رشادت ها و پایمردی های شهدا در دفاع از حرمین ائمه اطهار علیهم‌السلام بگویم کو گفته‌ایم.

,

, ,

وی بیان کرد: جوان مردان مدافع حرم در دفاع از حریم آل‌الله از همه عزیزان خود گذشت اند جانانه ازحرمین دفاع کردند که جای بسی تقدیر دارد.

,

کادری در پایان افزود: در تمام امورات قدردان ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و خانواده های معظم شان هستیم و تا پای جان از مقام والای این بزرگ مردان تجلیل خواهیم کرد

,

این شهید والامقام دارای سه فرزند دختر است و در حال حاضر پیکر این شهید بلند مرتبه برای وداع عاشقان ولایت و شهادت در معراج الشهدای تهران است.

,

این شهرستان 21 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده که پیکر دو نفر از این شهدا هنوز به آغوش خانواده بازنگشته است.

,

شهرستان قرچک بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد و 370 شهید و یک‌هزار و 200 جانباز و 70 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه