اخبار داغ

مدیرکل امور مبلغ سازمان اوقاف:

همایش رهروان یاس نبوی در امامزادگان کشور برگزار می‌شود

همایش رهروان یاس نبوی در امامزادگان کشور برگزار می‌شود
مدیرکل امور مبلغ سازمان اوقاف وامورخیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه دومین برنامه یاس نبوی را تجمع سوگواران و عزاداران حضرت زهرا(س) در روز شهادت در آستان مقدس امامزادگان برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، حجت‌الاسلام‌ شفیع‌زاده صبح امروز در نشست مبلغان سوگواره یاس نبوی که در امامزاده عباس ساری برگزار شد، با بیان اینکه مراسم سوگواره یاس نبوی متشکل از برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی است که به‌صورت تخصصی در کل کشور برنامه‌ریزی‌شده، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این برنامه حضور روحانیون متخصص و مبلغ در عرصه ترویج و نشر سیره فاطمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه دومین برنامه یاس نبوی را تجمع سوگواران و عزاداران حضرت زهرا (س) در روز شهادت در آستان مقدس امامزادگان عنوان کرد و افزود: همایش رهروان یاس نبوی در روز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه بانوان در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور مبلغ سازمان اوقاف وامورخیریه کشور بابیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه چند وظیفه مهم را بر عهده دارد که یکی از آن‌ها عبارت است از اجرای امینانه نیات واقفین، افزود: ۸۰۷ نوع نیت واقف در خصوص حضرت زهرا(س) است و در کشور حدود ۳۵۶ موقوفه وجود دارد که در رابطه با روضه‌خوانی حضرت زهرا(س) است و ۵۲۲ موقوفه در رابطه با تعزیه‌داری حضرت فاطمه(س) و با تکرار نیت حدود ۹۶۹ موقوفه در رابطه با سوگواری حضرت زهرا (س) وجود دارد.

شفیع‌زاده گفت: برنامه‌های آموزشی مبلغین، توزیع پوستر با تیراژ ۲۰ هزار در کشور از بیانات حضرت زهرا (س)، توزیع رایگان نرم‌افزارهای تلفن همراه برای یاس نبوی و خطبه فدک و نیز کلیپ‌های صوتی و تصویری ویژه شهادت این بانوی بزرگ را از دیگر اقدامات برشمرد.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه