اخبار داغ

نیک‌نژاد دومین مربی برتر سال کشتی آزاد ایران شد

نیک‌نژاد دومین مربی برتر سال کشتی آزاد ایران شد
مربی کشتی آزاد شهرستان جویبار به‌عنوان دومین مربی برتر سال 95-96 شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، برترین مربیان سازنده کشتی کشور در سال 96 – 1395 از سوی فدراسیون کشتی معرفی‌ شده‌اند که بهروز نیک‌نژاد مربی جویباری به‌عنوان دومین مربی سازنده کشتی آزاد برگزیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

انتخاب مربیان سازنده و برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور هر ساله از سوی فدراسیون کشتی انجام می‌شود که این موضوع می‌تواند مشوق و انگیزه‌ای برای مربیان باشد که همواره در تلاش برای بهتر شدن باشند.

نیک‌نژاد به‌واسطه تجربه بالا نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای که در سازندگی کشتی جویبار به‌ویژه در بخش گیلخواران این شهرستان در رده‌های سنی پایه، شناخت استعدادها و نخبه‌های این رشته و موفقیت‌های کشتی آزاد جویبار داشته، در سال‌های اخیر علاوه بر مربیگری در تیم‌های ملی، در رده‌های سنی مختلف قهرمانان زیادی را نیز در این رشته ورزشی تقدیم تیم ملی کشورمان کرده است که توانسته‌اند پرچم ایران را در نقاط مختلف جهان به اهتزاز درآورند.

کشتی‌گیران بزرگی مانند مهدی عشقی، علیرضا رکابی، محمد نخودی، سید عرفان جعفریان، حمید حسینی و حسین اصغرپور زیر نظر این مربی بااخلاق و توانمند جویباری تمرین می‌کنند که توانستند در رقابت‌های آسیایی و جهانی در رده‌های مختلف گردن‌آویز مدال‌های رنگارنگ شوند.

گفتنی است رتبه نخست این رشته به محمدرضا چایچی و رتبه سوم به محمود حسن نیا اختصاص یافت.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه