اخبار داغ

سارقان زورگیر با 33 فقره سرقت، یک پرونده قتل را هم به نام خودشان رقم زدند

سارقان زورگیر با 33 فقره سرقت، یک پرونده قتل را هم به نام خودشان رقم زدند
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف یک فقره قتل در پی دستگیری سارقان زورگیر با 33 فقره سرقت در پاکدشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ سردار عبدالـــرضا ناظـــری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در سال 94 پیگیری و تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی استان به شناسائی یک سرنخ به نتیجه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,

وی افزود: مقتول 78 ساله که به عنوان مدیر یک شرکت شن و ماسه در پاکدشت مشغول کار بوده در سال 94 پس از حضور در محل کار از ناحیه کمر و شکم به علت نامعلومی مورد اصابت یک شی تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

,

سردار ناظری خاطر نشان کرد: در بررسی های مقدماتی پلیس مشخص می شود که مقتول در ساعت خلوتی وارد شرکت شده و ظاهرا در پی درگیری با دو نفر به قتل می رسد.

,

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی میدانی و احضار تمامی افراد مظنون، نحوه و شیوه به قتل رسیدن مقتول، توجه پلیس را به شگرد دو سارق زورگیر که در زندان به سر می بردند معطوف کرد.

,

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با احضار دو نفر متهم هم دست سابقه دار در زمینه سرقت و زورگیری از زندان و پس از بازسازی صحنه جرم، متهمان بدون اطلاع از این‌که فرد مضروب به قتل رسیده به جرم خود اعتراف کردند.

,

وی گفت: متهمان با 33 فقره سابقه زورگیری و سرقت در زمان وقوع قتل با قصد زورگیری از مقتول وارد شرکت می‌شوند و پس از تهدید با چاقو و مقاومت مقتول اقدام به مضروب نمودن وی کرده و متواری می‌شوند.

,

سردار ناظری در پایان بیان کرد: دو نفر متهم زورگیر به اتهام قتل پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه