اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

رفتار مناسب با معتادان بهبود یافته برگشت موفقیت آمیز به آغوش جامعه را به‌همراه دارد

رفتار مناسب با معتادان بهبود یافته برگشت موفقیت آمیز به آغوش جامعه را به‌همراه دارد
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: رفتار مناسب و در خور شان با معتادان بهبود یافته باعث می‌شود که آنها باور کنند مورد قبول جامعه قرار گرفته و به تبع آن بازگشت موفقیت آمیزی به جامعه خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ احمد علی موهبتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه پیشگیری از مواد مخدر، اظهار کرد: تمامی دستگاهها و سازمانهایی که در جلسات قبلی مصوباتی از جمله مباحث آموزشی و پیگیری برخی امورات مرتبط با گرمخانه به آنها سپرده شده باید به دبیرخانه گزارش کتبی ارائه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ؛ احمد علی موهبتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه پیشگیری از مواد مخدر، اظهار کرد: تمامی دستگاهها و سازمانهایی که در جلسات قبلی مصوباتی از جمله مباحث آموزشی و پیگیری برخی امورات مرتبط با گرمخانه به آنها سپرده شده باید به دبیرخانه گزارش کتبی ارائه کنند.,

 

,

وی بر پیگیری امورات معتادان بهبود یافته تاکید کرد و گفت: رفتار مناسب و در خور شان با معتادان بهبود یافته باعث می شود که آنها باور کنند مورد قبول جامعه قرار گرفته و به تبع بازگشت موفقیت آمیزی به جامعه خواهند داشت.

,

 

,

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: متاسفانه موضوع قاچاق در کشور افزایش یافته و در شهرستان تربت حیدریه نیز حدود چهار برابر افزایش دارد و مهمتر آنکه قاچاقچیان از اقشار مختلف جامعه است و این بیانگر اهمیت موضوع است که باید به آن اهتمام ویژه ای داده شود.

,

 

,

رییس اداره بهزیستی تربت حیدریه گفت: امسال ۲۵ درصد اعتبارات خود را به معتادان بهبود یافته اختصاص دادیم و تاکنون به ۳۸ نفر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی بسیار ناچیز و محدود است، افزود: تاکنون ۱۲ نفر از کارتن خوابها را به مرکز ترک اعتیاد معرفی کردیم و با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی تقاضا داریم تا خیرین و سایر دستگاهها نیز کمک رسان ما باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه