اخبار داغ

دنیل کریگ ماشین جیمز باند را به نفع دانش‌آموزان بی‌پول می فروشد

دنیل کریگ ماشین جیمز باند را به نفع دانش‌آموزان بی‌پول می فروشد
بازیگر نقش جیمز باند اتومبیل باند خودش را برای فروش در حراجی ارایه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، جیمز باند قصد دارد استون مارتین خودش را در کریستیز زیر چکش حراج ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دنیل کریگ ایفاگر نقش جاسوس بریتانیایی که به عنوان مامور ۰۰۷ شناخته می‌شود، اتومبیل استون مارتین استثنایی‌ای را که برای وی ساخته شده برای خیریه حراج می‌کند.

,

حراجی کریستیز اعلام کرد این ماشین را که چهار سال پیش به صورت اختصاصی برای دنیل کریگ ساخته شده، در ماه آوریل زیر چکش حراج می‌برد.

,

استون مارتین در ۵۰ سال گذشته اتومبیلی بوده که شخصیت جیمز باند در فیلم‌هایش سوار آن شده است. نخستین بار جیمز باند در سال ۱۹۶۴ با فیلم «انگشت طلا» سوار این اتومبیل شد. در آن زمان شان کانری در نقش این شخصیت سوار یک استون مارتین نقره‌ای DB۵ می‌شد.

, DB۵,

دنیل کریگ که در چهار فیلم اخیر جیمز باند در نقش این شخصیت بازی کرده، سال ۲۰۱۴ اتومبیل شخصی‌اش را که استون مارتینی است که تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تولید شده، خرید. این اتومبیل یکی از ۱۰۰ اتومبیلی است که برای گرامیداشت صد سالگی این اتومبیل ساخته شد. اتومبیل کریگ طبیعی است که شماره ۰۰۷ این مجموعه باشد.

,

بکی مک‌گوایر مدیر کریستیز گفت آنچه این بازیگر به شخصیت باند اضافه کرد واقعا از سوی کمپانی و طرفداران بسیار زیاد این شخصیت، مورد احترام فراوان است.

,

رنگ این اتومبیل آبی نیمه شب است و داخل آن با چرم آبی تیره تزیین شده و این رنگ به آن دلیل انتخاب شده که کریگ همیشه لباس‌های تیره رنگ را انتخاب می‌کند.

,

درآمد حاصل از فروش این اتومبیل به خیریه‌ای در نیویورک اهدا می‌شود که به دانش‌آموزان جوامع محروم کمک می‌کند تا وارد کالج شوند و به اهدافشان برسند. کریگ و همسرش راشل وایز بازیگر، هر دو از اعضای هیات مدیره این سازمان هستند.

,

ارزش این اتومبیل ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار برآورد شده و قرار است در نمایشگاه کریستیز در لس‌آنجلس که از ۲۷ فوریه تا ۳ مارس برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار بگیرد. این اتومبیل بعد به نیویورک منتقل می‌شود و ۲۰ آوریل در حراجی کریستیز از شاهکارهای هنری دکوراسیون که با عنوان فروش استثنایی از آن یاد می‌شود، زیر چکش حراج می رود.

,

سال پیش کریگ اعلام کرد تنها یک بار دیگر در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود. این فیلم ۸ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه