اخبار داغ

رعایت حقوق شهروندی در پس وعده ها جامانده!

حاشیه نشینی در وسط شهر!/گلایه مندی اهالی از عدم توجه به رفع مشکلات فاضلاب یک کوچه در تویسرکان+تصاویر

حاشیه نشینی در وسط شهر!/گلایه مندی اهالی از عدم توجه به رفع مشکلات فاضلاب یک کوچه در تویسرکان+تصاویر
اهالی یک کوچه در تویسرکان، از عدم رعایت حقوق شهروندی و کم توجهی مسئولان به رفع مشکلات مرتبط با فاضلاب آن کوچه و جواب نشیدن از مسئولان امر گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ توجه به بافت، فضا و سیمای شهری از جمله مطالبات شهروندان یک شهر است، که گاه و بی گاه با کم مهری و شاید بی مهری مسئولان امر روبرو می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

و اما اینجا در شهرک سپاه انتهای شاهد ۴ غربی به گفته اهالی کوچه شاهد هستیم که تمام کوچه های شهرک به جزء این کوچه به شبکه فاضلاب وصل شده است.

,

حاشیه نشینی در وسط شهر!

, حاشیه نشینی در وسط شهر!,

حال و روز خوبی بر این کوچه حاکم نیست در ظاهر شبیه مناطق حاشیه نشین شهری شده است، گفته شده که با اما و اگرهایی فاضلاب را تا وسط  کوچه به شبکه وصل کرده اند، اما چند آپارتمان پایین کوچه که دستشان به جایی نمی رسد و صدای صاحبانشان نمی شود باید سر هر ماه که می شود، به تخلیه چاه ملایر زنگ بزنند.

,

زنان و کودکان این کوچه همچون دیگر اعضای خانواده شاهد مناظر غیربهداشتی در درب منزل خود هستند.

,

سوالی که اهالی این کوچه دارند این است که آیا به راستی برای مسئولیان امر واقعا خیلی سخت و دشوار است که فاضلاب این چند واحد مسکونی را هم به شبکه وصل کنند؟ آیا مسئولان، آنان را جزئی این شهر نمی دانند؟ 

,

گلایه مندی اهالی از عدم توجه به رفع مشکلات فاضلاب یک کوچه در تویسرکان

, گلایه مندی اهالی از عدم توجه به رفع مشکلات فاضلاب یک کوچه در تویسرکان,

, ,

یکی از اهالی این کوچه در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ عنوان کرد: رعایت حقوق شهروندی همه جانبه که دولت بارها از آن نام برده است را نمی خواهیم تنها فکر و تدبیری برای این همه مشکلات فاضلاب این کوچه بیاندیشند.

,

او ادامه داد: زمانی که گلایه و شکایتمان را هم با شهردار مطرح کردیم او گفت که کوتاهی از اداره آب و فاضلاب است و از این سو هم موضوع را که به مسئولان این اداره انعکاس دادیم اصلا جواب سلام ما را هم ندادند، بعد در تمامی برنامه هایشان حرف از تکریم ارباب رجوع می زنند، ما ه ندیدیم.

,

شهروند دیگری هم گفت: اگه نمی توانند تا به رئیس جمهور موضوع را منعکس کنیم! 

,

او از مسئولان خواست تا بیاید مشکلشان را حل کنند و به داد اهالی کوچه شاهد ۴ غربی برسند قبل از آن که شکایشان را به جایی که باید ببرند.

,

به گزارش رودآور؛ امید آن که متولیان امر با پاسخگویی به مطالبات و خواسته های اهالی این کوچه، حسن نیت خودشان را در رعایت حقوق شهروندی نشان دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه