اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری :

بی تعهدی دولت نسبت به مشکلات مهم‌ترین مشکل کشوراست/ توجه به توانمندی‌های داخلی تحریم را بی اثر می‌کند

بی تعهدی دولت نسبت به مشکلات مهم‌ترین مشکل کشوراست/ توجه به توانمندی‌های داخلی تحریم را بی اثر می‌کند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سهل انگاری عدم تخصص در کار و بی تعهدی نسبت به مشکلات مردم کار را به این جا رسانده است که بیکاری و تورم در کشور بیداد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید رحیم توکل در گفت و گو با انقلاب نیوز،با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی اظهار داشت: برای رفع مشکلات کشور وانجام کار تدبیر نیاز است اما متاسفانه توجه نمی‌شود.

وی با اشاره به لزوم توجه دولت به مشکلات کشور افزود: تخصص و تعهد برای رفع مشکلات کشور دو امر مهم است و اگر به این دو توجه می‌شد مشکلی در کشور باقی نمی‌ماند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: سهل انگاری عدم تخصص در کار و بی تعهدی نسبت به مشکلات مردم کار را به این جا رسانده است که بیکاری و تورم در کشور بیداد می‌کند.

آیت الله توکل با تاکید بر لزوم توجه به توانمندی‌های داخلی گفت: ایران به همه منابع غنی است و نیاز به کشورهای دیگر ندارد که وقتی نیازمند شود توسط آن‌ها دچار فشار اقتصادی شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مذاکرات بی نتیجه هسته ای توسط دولت گفت: برجام یک بچه بازی بود و از قبل آمریکا و کشورهای اروپایی با برنامه ریزی تلاش کردند تا دولت مردان را برای پذیرش آن را ترغیب کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند اگر به برجام عمل نشود و آن را پاره کردند ما برجام را آتش می‌زنیم، دشمن ضعیف است و از ضعف ما میدان دار می‌شود و اگر قاطع برخورد شود مشکلی ایجاد نمی‌شد.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش نرخ دلار بیان داشت: چرا باید دلارافزایش پیدا کند، دولت طرحی برنامه ریزی کند تا معامله خارجی با یورو انجام شود و دلار از سیاست کنار گذشته شود.

 آیت الله توکل با بیان اینکه راه باز است و اما تدبیرتوسط دولت وجود ندارد، تصریح کرد: مسئولین باید این موضوع را بدانند اگر مردم پشت شما باشند موفق خواهید بود و اگر نه روز به روز از نظر مردم ضعیف و ذلیل تر می‌شوید.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت:22 بهمن نشان داد مردم عاشق و فدایی رهبری هستند و جان خود را فدای نظام و رهبری می‌کنند و گله آن‌ها نظام و رهبری نیست بلکه سهل انگاری مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه