اخبار داغ

خادمان درمانی زوار اربعین حسینی در لرستان تجلیل شدند+تصاویر

خادمان درمانی زوار اربعین حسینی در لرستان تجلیل شدند+تصاویر
ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار علیشاهی از خادمان درمانی زوار اربعین حسینی در لرستان تقدیر بعمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک دکتر مصطفی امیری، معاون بهداشت ودرمان سپاه لرستان در این مراسم با اشاره به فعالیت چهار اکیپ بهداشتی و درمانی ستاداربعین لرستان در ایام پیاده روی گفت:  22نفر از کادر پزشکی در قالب چهار موکب توانستند به 19هزار از زائران اربعین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان تنها دو موکب داشتیم،گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تشکیل کارگروه بهداشت و درمان توانستیم  خدمات بیش تری ارائه دهیم.

,

 

,

سردار عباس علیشاهی، مدیراجرایی ستاد اربعین لرستان در این مراسم ضمت تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: خوشحالیم در جمع دوستانی هستیم که اربعین امسال در حوزه خدمات درمانی برای زائران حسینی سنگ تمام گذاشتند.

,

 

,

وی با بیان این که اربعین در چمدسال اخیر بین المللی شده است،گفت: اربعین ثمره دوماه عزاداری برای امام حسین(ع) است که عزاداران توفیق پیدا می کنند در این صحنه بی بدیل حضور پیدا کنند وچه قیامتی برپا می شود.

,

 

,

مدیر اجرایی ستاد اربعین لرستان با اشاره نقش ویژه خادمان در ایام پیاده روی اظهار داشت: تنها استانی هستیم که به این شکل حضور پیدا می کنیم به همین منظور از همه دوستان که به هر نحوی در این ایام خدمت رسانی کردند تقدیر و تشکر می کنیم و دست یکایک این عزیزان را می بوسیم.

,

 

,








, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه