اخبار داغ

سکوت رادیویی مدیران شبکه سه سیما درباره آینده برنامه "هفت"

سکوت رادیویی مدیران شبکه سه سیما درباره آینده برنامه "هفت"
حدود یک هفته از آخرین اجرای رشیدپور در برنامه سینمایی «هفت» می‌گذرد. سرانجام این برنامه چه خواهد شد؟ مدیران شبکه سه که فعلاً سکوت اختیار کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از اعلام خبری درباره آغاز به کار مجدد برنامه سینمایی «هفت» هفته‌ها می‌گذرد، خبری که در ابتدا همه در پی صحت و سقم آن بودند، خبری که بعد از گذر از دالان پرپیچ‌وخم تأیید و تکذیب، سرانجام تأیید شد. در وهله نخست خبر تکمیلی این بود که  اجرای «هفت» به مهران مدیری سپرده شد البته این خبر تکذیب شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما درست یک هفته قبل از شروع سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر خبر دیگری روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت، خبری که  از اجرای تازه‌ترین فصل برنامه سینمایی «هفت» توسط رضا رشیدپور حکایت داشت. جشنواره فیلم فجر آغاز شد و طبق برنامه، «هفت» نیز هر شب با اجرای رشیدپور روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

,

در جریان برگزاری اختتامیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حاتمی‌کیا پس از حضور به‌روی سن، دردمندانه از نگاه خاص رشیدپور و عوامل دست‌اندرکار این برنامه سخن گفت. اظهارات حاتمی‌کیا که به شخص رشیدپور نیز اشاره کرد، واکنش علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیما را هم برانگیخت. عسگری در گفت‌وگویی  با اشاره به اظهارات حاتمی‌کیا گفت که در این زمینه در برنامه هفت اشتباه کردند و تذکر لازم در این خصوص داده شده است.

,

اکنون، حدود یک هفته از آخرین اجرای رشیدپور در برنامه سینمایی «هفت» می‌گذرد. به‌تازگی شنیده می‌شود که این برنامه بار دیگر منحل شده و رشیدپور هم دیگر مجری این برنامه نخواهد بود.

,

این موضوع را از یکی از مدیران ارشد شبکه سه سیما پیگیری کردیم. این مقام مسئول در واکنش به سؤال این خبرگزاری گفت که موضوع را نه تأیید و نه تکذیب می‌کند! وی گفت: نمی‌خواهیم فعلاً درباره این موضوع صحبت کنیم.

,

گفتنی است که برنامه سینمایی «هفت» در سال‌های اخیر از شبکه سه سیما به‌روی آنتن می‌رود و در این مدت افرادی چون فریدون جیرانی، محمد گبرلو، بهروز افخمی و رضا رشیدپور اجرای آن را به‌عهده داشته‌اند. طی این سالها و با پخش «هفت» همیشه حواشی دامنگیر این برنامه تلویزیونی بوده است. این حواشی بارها این برنامه را به مُحاق برده‌اند. اکنون سؤال این است که؛ سرنوشت این برنامه سینمایی به کجا می‌انجامد؟ برخی از منتقدان سینمایی معتقدند که این برنامه هیچ تغییری در روند فعالیت سینمای ایران ایجاد نمی‌کند، به‌عبارتی بود یا نبود آن تفاوت محسوسی ندارد.

,

سؤال دیگر این که؛ به‌راستی چرا با هر دوره اجرا حاشیه‌ها بر متن این برنامه غالب می‌آیند؟ آیا نظارتی بر چگونگی محتوا و خط‌مشی این برنامه نیست؟!

,

به‌راستی «سکوت رادیویی» اخیر مدیران شبکه سوم سیما درباره این برنامه سینمایی و سرانجام آن شکسته می‌شود؟!

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه