اخبار داغ

در مراسم تشیع شهدای گمنام مشهد ریزه و کاریز مطرح شد؛

برای هر مدیری که امروز مسئولیت به گردن دارد، 70 شهید داده‌ایم/ جنگ امروز دشمنان به داخل خانه‌ها کشیده شده است

برای هر مدیری که امروز مسئولیت به گردن دارد، 70 شهید داده‌ایم/ جنگ امروز دشمنان به داخل خانه‌ها کشیده شده است
امروز در شهرستان تایباد دو شهیدگمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تایباد، دو شهیدگمنام در شهر کاریز و دو شهیدگمنام در شهر مشهدریزه به خاک سپرده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، مولوی عبدالکریم علی بائی، ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر مشهدریزه، با اشاره به آیه "ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا ....."گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند آنها زنده اند و در نزد پروردگار روزی می خورند" گفت: کسانی که در راه دفاع از کشور و امنیت این آب و خاک جان خود را فدا کردند و با ایثار و از خودگذشتگی راه خیر و ثواب را انتخاب کردند بر ما حقی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

امام جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: باید قدر خون شهیدان را بدانیم؛ راه ایثار و ازخودگذشتگی را از آنها بیاموزیم و در پیش بگیریم.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهدا دیگران را بر خودشان ترجیح دادند و این یعنی ایثار، متذکر شد: گمان نکنیم که شهدا رفته اند و ما مانده ایم، بلکه این شهدا هستند که ماندگار شدند و ما هستیم که گذر زمان و روزگار ما را با خود برده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا و هدف شهدا مدنظر مردم و مسئولین باشد، افزود: هدف و راه شهدا باید مدنظرمان باشد و مسئولین باید به فکر مردم که ولی نعمت آنها و وارثان اصلی انقلاب اند باشند.

,

 

,

امام جمعه مشهدریزه گفت: جنگی که امروز توسط دشمنان علیه جوانان به راه افتاده فیزیکی نیست، بلکه آنها با شبکه های ماهواره ای، اینترنت و فضای مجازی به داخل خانه های ما به جنگ مسلمانان آمده اند که جوانان باید به هوش باشند.

,

 

,

مولوی علی بایی ابرازکرد: شیعه و سنی در شهرستان مرزی تایباد کنار هم در همه صحنه ها حضور دارند و حضور این شهدای گمنام باعث بیشتر شدن این وحدت خواهدشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: اتحاد و انسجام، خدمت به مردم، اقامه نماز، اجرای اوامر الهی و حفظ حجاب باید سرلوحه امور ما باشد و باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان که هدفشان ایجاد اختلاف و تفرقه است بایستیم.

,

 

,

پیکر مطهر دو شهید گمنام ظهر امروز همزمان با ایام فاطمیه در شهر کاریز از توابع بخش مرکزی شهرستان تایباد باحضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی و زن و مرد تشییع و در بوستان ولایت این شهر به خاک سپرده شد.

,

 

,

همچنین حجت الاسلام علی اصغر پسندیده، مسئول نمایندگی حوزه بسیج شهید نواب صفوی کاریز امروز در مراسم تدفین دو شهید گمنام در شهرستان کاریز گفت: بالاترین درجه انسانی در دنیا اولیاءالله است؛ مقام شهدا چنانچه از اولیای خدا بالاتر نباشد مطمئن باشید که پایین تر نخواهد بود.

,

 

,

وی خطاب به جوانان با بیان اینکه آخرین حرف شهدا حفظ حجاب زنان بود و بس، تصریح کرد: شما آینده داران انقلاب اسلامی هستید؛ شهدای ما به گفته خودشان جان شان را به خاطر حفظ حجاب زنان ایرانی و اینکه چادر از سر زنان ما جدا نشود، اهداء کردند.

,

 

,

حجت الاسلام پسندیده ضمن اشاره به اینکه شهدا برای بقای اسلام و پایه های اساسی انقلاب اسلامی جان خود را دادند، خاطرنشان کرد: در این کشور برای هر میز مدیر و یا مسئولی که امروز در این نظام پشت آن نشسته است، 70 شهید داده ایم.

,

 

,

وی بیان کرد: زمانی خداوند خرمشهر را آزاد کرد، آبادان را آزاد کرد؛اما متاسفانه امروز خدا در حال فراموش شدن است و بسیاری از سیاستها مسائل دیگری را برای ما آزاد می کند؛ امروز به جایی رسیده است که برجام و توافق کردن با غربی ها به هر قیمتی، بی حجابی و دروغ و غیره را برای ما آزادکرد.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ امروز در شهرستان تایباد دو شهیدگمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تایباد، دو شهیدگمنام در شهر کاریز و دو شهیدگمنام در شهر مشهدریزه به خاک سپرده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه