اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی اردستان مطرح کرد؛

ضرورت راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در اردستان

ضرورت راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در اردستان
رئیس بهزیستی اردستان، گفت: ایجاد کمپ ترک اعتیاد از نیازهای ضروری شهرستان اردستان بوده و در این زمینه پیگیری هایی انجام شده که به زودی مکانی به همین منظور با دریافت مجوز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، محمد علی مطلب زاده در گفتگو بااین پایگاه خبری اظهار کرد: اداره بهزیستی اردستان در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، درمان  و بازتوانی فعالیتهای گسترده ای را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: برگزاری کلاسهای پیشگیری و دوره های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان اردستان برای جامعه هدف بهزیستی و همچنین زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر و همچنین در حوزه آموزش و پرورش برای اولیای دانش آموزان، معلمان و مربیان انجام شده است.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: بهزیستی اردستان توانسته کلاسهای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را برای اقشار مختلف جامعه همچون کارمندان، جوامع کارگری در زمینه های مختلف و مهارتهای ده گانه انجام برگزار کند.

,

مطلب زاده با بیان اینکه بهزیستی اردستان امسال 16میلیارد ریال وام  به 98نفر پرداخت کرده است، تصریح کرد: بیشترین وام های پرداختی  به میزان هشت میلیارد و 700میلیون ریال به 53 نفر در حوزه پیشگیری پرداخت شده است.

,

وی تاکید کرد: وام های حوزه توانبخشی نیز به معلولان  و سرپرستان خانوارها و خانواده های آنان پرداخت شده و توانسته بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: اردستان تنها مرکز MMT ساحل سلامت را دارد که تا کنون 210پرونده فعال در حوزه اعتیاد  رابررسی می کند.

,

مطلب زاده ایجاد کمپ ترک اعتیاد را از نیازهای ضروری شهرستان اردستان اعلام کرد و افزود: در این زمینه پیگیریهایی انجام شده و به زودی مکانی که آماده شده با دریافت مجوز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

,

وی همچنین اعلام کرد: کسانی که در مراکز درمانی بهزیستی پرونده اعتیاد دارند یک هزار و 100نفر بوده و طبق آمارهای دیگر ادارات آمار معتادان تا یک هزار و 700نفر اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه