اخبار داغ

معاون پرورشی آموزش و پرورش فریدونشهر خبرداد؛

افزایش گرایش دانش آموزان فریدونشهری به مسائل دینی

افزایش گرایش دانش آموزان فریدونشهری به مسائل دینی
معاون پرورشی آموزش و پرورش فریدونشهر از رشد استقبال دانش آموزان از مسابقات دینی و همچنین استقبال از سفرهای اردویی راهیان نور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپونه زار ؛حمیدرضا ملیانیان در گفتگو بااین پایگاه خبری از روند رو به رشد گرایش دانش آموزان فریدونشهری به مسائل دینی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار ,

معاون پرورشی آموزش و پرورش فریدونشهر گفت: در سال های اخیر شاهد افزایش استقبال دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه اول در مسابقات قرآن و معارف بوده ایم به طوری که در سال جاری با وجود دشواری های عملیات ثبت نام الکترونیکی این مسابقات، 600 دانش آموزان فریدونشهری در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و معارف در رشته های قرآنی، نهج البلاغه و احکام شرکت کردند.

,

وی همچنین اظهار کرد: در سال جاری حدود 250 دانش آموز فریدونشهری به صورت اختیاری در اردوهای راهیان نور دانش آموزی ثبت نام کرده و به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند. معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش فریدونشهر خاطرنشان کرد: تعداد متقاضیان این اردوها همواره بیش از سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان بوده اما به علت محدودیت های سهمیه ای امکان اعزام بیش از این تعداد برای ما میسر نبود.

,

ملیانیان در مورد اثر تربیتی این اردوها با اشاره به این که بخشی از متقاضیان حضور در این اردوها، دانش آموزانی هستند که در سال های قبل برای بار اول در این اردوها شرکت کرده اند و اکنون مصرّ به حضور دوباره در آن ها هستند، گفت: بنابر نظرسنجی های گرفته شده از دانش آموزان و مشاهدات کارشناسان تربیتی همراه کاروان، صرف حضور دانش آموزان در این اردوها موجب تحول درونی قابل لمس در اکثر دانش آموزان می شود.

,

وی تصریح کرد: مسئولان اتوبوس ها در سفرهای اردویی راهیان نور دانش آموزی کاملا بر این امر واقفند که فضای اتوبوس ها در هنگام برگشت کاملا متفاوت از فضای اتوبوس ها در مسیر رفت به این مناطق است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه