اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قاین:

قاینات روز شهادت بانوی بی‌نشان میزبان دو شهید گمنام است

قاینات روز شهادت بانوی بی‌نشان میزبان دو شهید گمنام است
فرمانده سپاه شهرستان قاین گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله شهرستان قاینات میزبان دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، فرمانده سپاه ناحیه قاینات از مراسم وداع و تدفین دو شهید گمنام همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا(س) در شهرستان قاینات خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

سرهنگ  رضاهزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان اینکه  قاینات  دوشنبه  30 بهمن میزبان دو شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است اظهارداشت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام صبح روز دوشنبه  وارد شهرستان  قاین  می‌شود.

,

وی افزود: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار راس ساعت 8و30دقیقه در محل هیئت صاحب الزمانی با حضور اقشار مختلف مردم برگزارخواهد شد و سپس پیکر این دوشهید بزرگوار میهمان  مراسم یادواره شهدای مدفون شده در بقاع متبرکه که به صورت استانی در امام زاده عبدالله کارشک شهرستان قاین برگزار می شود خواهند بود و پس از مراسم وداع دراین یادواره ،پیکر مطهر شهدا به  دهستان کرغند منتقل خواهند شد و مراسمی در امام زاده اسماعیل خشکان با حضور مردم ولایی این منطقه از ساعت 14 تا16 برگزار وسپس پیکر مطهر شهدا به آرین شهر منتقل می شوند .

,

هزاری از برگزاری مراسم وداع  در آرین شهر و عباس آباددشت  خبر داد وگفت: همزمان با نماز مغرب وعشاء مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید در مسجد عاشورا آرین شهر و  وداع با پیکر یک شهید در مسجد جامع عباس آباد دشت برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه گفت: با توجه به این که پیکر این دو شهید بزرگوار همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)در روز سه شنبه 1 اسفند ماه در روستای موسویه به خاک سپرده خواهند شد گفت: پیکر مطهر شهدا همزمان  با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)رساعت 9 صبح از روستای چاهک به سمت موسویه  بردستان مردم ولایی چاهک وموسویه تشییع خواهند شد و سپس در روستای موسویه  به خاک سپرده خواهند شد.

,

هزاری  در پایان گفت: سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم تدفین این  دو شهید بزرگوار در روستای موسویه سخنرانی خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه