اخبار داغ

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا خبر داد؛

تشییع پیکر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرضا

تشییع پیکر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرضا
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا گفت: پیکر شهید «محمدحسن جلی» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در شهرضا انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ محمد انصاریپور عصر امروز در جلسه شورای ایثار و شهادت شهرستان شهرضا، اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت های همه مردم، نهادهای اجرایی تلاش در جهت احیای فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس و انقلاب به نسل جوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، با بیان اینکه اگر ارزش های انقلاب در مبان نسل جوان و نوجوان ترویج پیدا کند، از آسیب های اجتماعی کاسته می شود، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به شدت تلاش می کنند تا با تهاجم فرهنگی به ارزش های جامعه را به انحراف بکشند.

,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا، با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مطالعه وصعیت نامه شهیدان دوران دفاع مقدس بر همه لازم است زیرا آن بزرگان در این وصیت نامه مهمترین اصول انقلابی بودن و مهمترین مبانی اعتقادی را مطرح می کنند.

,

انصاریپور، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در هر شهرستان، تصریح کرد: این شورای وظیفه رسیدگی به مهمترین نیازهای جامعه ایثارگری و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارد.

,

وی، ادامه داد: از جمله مصوبات شورای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت شهرستان، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در روزهای سه شنبه هر هفته بوده است.

,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 60 جلسه دیدار با خانواده شهدا شهرستان برگزار شده است، عنوان کرد: در این جلسات فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و مسئولان ادارت شهرستان حضور داشته اند.

,

انصاریپور، با بیان اینکه جلسات شوای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت هر سه ماه یکبار برگزار می شود، بیان کرد: یکی از مصوبات این شورا قرائت وصیت نامه یکی از شهیدان در جلسات شورای اداری شهرستان بوده است.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: پیکر مطهر شهید «محمدحسن جلی» از شهدای تازه نفحص شده دوران دفاع مقدس شهرضا، در شهرستان تشییع می شود.

,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا، اضافه کرد: این شهید، از شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در 21 تیرماه سال 1367 در منطقه دهلران به شهادت رسیده است.

,

انصاریپور، این شهید دارای سه خواهر و یک برادر است اما متاسفانه مادر و پدر او دار فانی را وداع کرده اند.

,

وی، تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر شهید جلی در شامگاه روز یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار آستان امامزاده شاهرضا برگزار می شود.

,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا، ادامه داد: مراسم تشییع پیکر این شهید روز دوشنبه 30 بهمن ماه از محل میدان حر به سمت گلزار شهدای شهرضا در جوار آستان امامزاده شاهرضا انجام خواهد شد.

,

انصاریپور، گفت: مراسم برزگداشت این شهید، روز سه شنبه یکم اسفندماه از ساعت 8:30 تا ساعت 11 صبح در محل بیت العباس شهرضا برگزار خواهد شد.

,

شهدا محور وحدت جامعه هستند

, شهدا محور وحدت جامعه هستند, شهدا محور وحدت جامعه هستند,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا، نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: باید از همه امکانات موجود در این زمینه استفاده شود.

,

حجت الاسلام محمدحسن رهایی، تصریح کرد: امنیت، اقتدار و استقلال همه جانبه کشور که امروز باعث افتخار همه ماست مرهون یثارگری شهدا و جانفشانی آن ها در راه حفظ انقلاب، اسلام و کشور در مقابل بیگانگان است.

,

وی، تأکید کرد: مردم شهرستان شهرضا همواره در زمینه تشییع پیکر شهدا و حضور در مراسم های بزرگداشت شهدا، استقبال باشکوهی انجام داده اند و هریک از روزهایی که به این مسئله اختصاص یافته، در کارنامه انقلابی آنان به عنوان روزهایی پرافتخار، ثبت شده است.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا، عنوان کرد: شهدا، محور وحدت اقشار مختلف جامعه هستند زیرا با هربار تشییح پیکر یک شهید، همه گروه ها و اقشار جامعه در همایشی باشکوه وحدت خود را به نمایش می گذارند.

,

حجت الاسلام رهایی، بیان کرد: لازم است احزاب سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا با ترک برخی اختلافات سیاسی، برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تلاش کنند.

,

وی، تأکید کرد: تجربه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است تنها عامل پیروزی بر همه دسیسه های دشمنان ولایتمداری و اتحاد همه افراد و نیروها و ترک اختلافات سیاسی است.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی شهرستان از ساعت 9 تا 11 صبح روز سه شنبه یکم اسفندماه برگزار می شود.

,

گردهمایی هیئات مذهبی شهرضا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)

, گردهمایی هیئات مذهبی شهرضا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س), گردهمایی هیئات مذهبی شهرضا به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س),

حجت الاسلام رهایی، با اشاره به وجود 120 هیئت مذهبی در این شهرستان ادامه داد: این گردهمایی از مسجد انصارالحسین آغاز می شود و هیئات عزاداری پس از شرکت در چند محفل روضه خوانی سرانجام در مسجد صدیقه طاهره (س) تجمع و مراسم عزاداری و استماع سخنرانی را برگزار می کنند.

,

سرپرست فرمانداری شهرضا نیز در این جلسه زنده نگه داشتن یاد شهدا را از وظایف همه مسئولان دانست و اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بخش بسیار مهمی از فرهنگ غنی انقلابی مردم ایران است.

,

محمدحسین داراب، عنوان کرد: اگر شهدا نبودند قطعا قدرتی که امروز ایران اسلامی از ان برخوردار است نیز، وجود نداشت بنابراین احترام به شهدا و ایثارگران بر همه افراد لازم است.

,

وی، قطعا مردم شهرضا این بار نیز با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید «محمدحسن جلی» روزی به یادماندنی را در تاریخ این شهرستان ثبت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه